布 娃 娃"__..**

 

我 是     

 

 

sweettik
暱稱: T i K*蚊茲=]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-02-25
2007-02-23
2007-02-22
2007-02-21
2007-02-20
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
謝安琪@KAY**
MANDY@細蚊**
SHE@SHE
王紹偉@183club**
泳兒@VINCY**
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 89
今日人氣: 1
累積人氣: 608
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 26 日  星期五   晴天


100問'' 分類: 未分類

1* 今日係幾號: 唔知-33-''
2* 有心理準備做呢100條未:唔係無聊都唔會做啦-33-''
3* 最鍾意聽咩歌:旋律吸引到你:快歌掛, ,慢歌都不錯的''
4* 你有無潔癖: 應該冇, ,但係唔好太變太-33-''
5* 鍾意ICQ定MSN多:MSN
6* 用8個字形容你自己依家既心情: 無聊加超勁悶-33-''
7* 最後一次睇咩戲:好似係黃金甲=33=
8* 住係邊區: 屯門-33-''
9* 最想得到咩:新袋, ,有銀x^^
10* 曾經愛過最衰既人:6年級既時候果個掛-33-
 
11* 有無後悔愛過佢:m...
12* 有無想過幾時結婚:冇
13* 你覺得最可怕既係咩:見到d唔想見既野
14* 識得最耐既朋友係邊個呢:婷,琪,俐
15* 如有識左幾耐:5年到掛
 
16* 日記網址係咩:
http://www.qooza.hk/sweettik/
17* 最討厭的人或物:某某人
18* 屋企電腦係唔係廢既: 算唔係既
19* 最想多謝邊個:某某人
20* 近排有咩令你有好大壓力:補習那兒我某男某女
21* 有無得罪過人:以我所知好似有t3t
22* 如果有得罪左邊個:點叉知, , 
23* 用咩牌子既筆做功課:無印,,仲有幾隻既-33- 
24* 做呢100條煩唔煩惱呀:only feel 白痴
25* 第一次拍拖係幾時:6年級 -33-
26* 記咩最叻:歌詞,,人地講既野
27* 有無講過粗口:你話呢, ,廢話-33-
28* 最討厭咩天氣: ...
29* 最鍾意哪細理:唔知咩黎-33-
30* 鍾意男定女:不是tb就行了-33-
31* 支唔支持同性戀:冇諗過e d問題-33-
32* 最討厭的數字:唔知=33=
33* 喜歡邊一類型既男性或女性:好人,,唔講大話,,對我好,,

34* 有咩秘密唔同人講: 有都唔係同你講啦下話-333-白痴的-33-
36* 數出你最愛既朋友:kit,,ling,,ling,,blue,,ki,,
.38* 係唔係乖學生:唔想答,,唔想知
39* 依家幾歲:12
40* 數口叻唔叻:差
41* 去開邊間超級市場:唔多去
42* 你覺得你係咩人:人

43* 口頭禪係咩:頂
44* 怕唔怕黑:幾
45* 上網多數做咩:msn,,上人既blog
46* ICQ no.係咩:34901090好似係,,太耐冇玩,,忘了
47* 會唔會日日都打日記:會
48* 幾度先會開冷氣:唔知架bo,,開得就開
49* 偶像係邊個:mandy,,janice
50* 做左一半啦開唔開心:冇話開唔開心
51* 最喜歡哪一套動畫:唔記得
52* 細細個個時得唔得意:好多細路都得意,,我唔得意囉,,得未-33-
53* 有D咩古怪既習慣:唔多唔少
54* 覺得自己尚算正常嗎:有一點一點兒kai
55* 做過最LOR既事: 有都唔講,,吹咩
56* 讀近咩班:1D
57* 有咩事係你依家既人生轉淚點:升中
58* ICQ HANG左你會點:唔玩
59* 有無呃過最愛既朋友:冇
60* 最鍾意香港邊一到:唔記得
61* 最鍾意講既單字: 頂
62* 最討厭咩戀情:唔叉知
63* 鍾意睇邊一類型既戲:唔叉知
64* 鍾意韓國定日本多D:日本
65* 點解鍾意呢個國家:好似好多野玩咁
66* 最怕既動物:都幾多架,,狗貓就ok
67* 依家有咩目標:買新袋
68* 最想學習哪一種語言: 日文
69* 你覺得邊一個作家既書最好睇:x比
70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣:唔放得唔得
71* 有無打ICQ N/A MESSAGE:????????

72* 見到咩人會即刻OFFLINE:唔會架我
73* 電視劇值唔值得追:一dd
74* 會唔會幫呀媽做家務:唔會.,,,
75* 你係屬於被動定主動既人:被動

76* 形容你最討厭既人個樣:賤
77* 上網最唔好既地方係咩:煩
78* 有無用BIT TORRENT(即BT):冇
79* 有無想過要整容: 冇
80* 覺得自己最令既地方:冇
81* 有無界過手: 有
82* 最想養既動物:倉鼠仔''
83* 覺得自己衰唔衰:ok既
84* 有無兄弟姊妹:一個細老
85* 係唔係淆底怪:,,,,,,,
86* 最唔相信邊個:某
87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點:冇話點,,
88* 見過最核突既事:某人的某事
89* 屋企有無種花:冇
90* 返學會唔會著冷衫:會
91* 有無鍾意人:你覺得我會唔會講-33-
92* 最鍾意咩顏色:藍+黑+白+灰
93* 牙JAY定EDISON靚仔D:EDISON
94* 知唔知道神係咩:日日老師都講
95* 上咩堂先會訓覺:唔訓
96* 覺得你自己係屋企有無自由:冇
97* 如果你有三個願望你想做咩: 唔知架...諗唔到
98* 最鍾意既運動係咩:冇

99* 塔咩車返學:行
100* 眼唔眼訓:唔




訪客留言 (返回 sweettik 的日誌)


呀覃 於 2007-01-29 09:38 PM 發表:
hihi!!!!我從開啦=3=好無奈!!!
得閒去我個BLOG睇呀~HEHE!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



杜杜=] 於 2007-01-27 04:35 PM 發表:
-3-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]