今日都幾得閒架bo
晨咁早覃覃打俾我話我知同唔到我一齊番學,,因為佢唔多妥,,,,
咁我就遲左超勁多番學啦,,卡卡
番到去,,很悶的說><''
悶悶的到了I.H[[唔知係唔係咁寫]]了,,,,
死人謝sir間接扮唔知地話英姐係男仔,,唔知高b仔講左d咩,,
英姐就cry,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,真係估佢唔到,,,,,,
算,,,,,,,,,,,,,,男的都是賤,,,,,,
到了放學,,又話學兄學姊要黎搵我地bo,,咁我地成班就係冇人理既
情況下玩左3個字左右啦,,,,卡卡卡
唔錯的說,,,,,,,
某人無啦啦同何打黎打去,,,,結果俾某人大大聲聲咁話佢[[[[[[[[[[[[姣婆]]]]]]]]]]]]
聽到了以後,,我跟呀kit都大大聲聲的說她[[[[[[[[[[姣婆]]]]]]]]]]]]
低鬧的說,,,,,,

|