宣道`中學吖....................--
為什麼今天那麼悶呢???
yy tell me y??!!!
kill me 會比較好,,
很想買Mandy三月中出的個人專輯呢@@+
{{我們相愛6年}}都幾想,,雖然不是很喜歡他們,,
但,,第一個喜歡的就是他們呀,,就是留個紀念吧==+
天天都在上mandy的xanga呢!!!!!!!!!!!!!==+
好多令的相仔==v開心的呢!!!
今日既時間過得好屎快咁既-33-
好快就放學lu bo-33-某某人跟著我們呢{{我們=我+楠+覃}} t3t
他,,正一 ,,,好鬼死
媽的,,,,,,,,,,,,,

-----------------------------------------------------------
跟你說,,
你永遠都是屎忽鬼,,很恨你,,,,,,,,,
|