baby的日記板板=]` 寫日記 會員資料 QOOZA 論壇 登入 登出
 

暱稱: 笨蛋'!-bAby'-W-
性別: 女
國家: 香港

cALENDER`

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 
c0MMENDS`
 
最近三個月尚無任何留言
mORE`...
mY fDS`

 

慘..

 
2007 年 1 月 27 日  星期六

琴晚,好晏先訓啦~

差唔多3點幾∼

今照所以好晏起身~

晨早溜溜比黃太叫醒喎~

都已經好火啦~

人地發緊夢中........

\口/....

佢叫我陪佢去買3喎~

跟住咪去囉~

係車上面已經就黎訓著...

行完街之後...

食飯(晚)...

邊睇恐佈片,就邊食飯...

好噁心耶..

有一隻不明物體,就拎住一個人ge心...

就到〔lam}D血..

跟住望住自己碗飯..

無晒胃口囉∼.

食完之後..

大家都應該估到我老豆同黃太會叫我做咩架啦∼

我老豆:〔食完,拾好d碗啦∼!!〕

我通常都會叫細佬做∼..

我就叫我細佬啦∼

我老豆啤住我啦∼

我咪拾囉∼

我地兩可以叫係{食野唔做野,做野打爛野∼〕ge人囉∼

d野比我地兩個攪到...

好亂...

我老豆超火就話我地食〔塞米}∼

= =無奈

我無咩野....(仲頂得住....仲未發火)

係禁話我地啦∼

我就好囂禁係禁講{日文}罵我老豆∼

禁當然我唔係啤住佢講∼

我邊睇住電視,邊對住部電視講啦∼

佢根本都唔知我{up}咩∼

今累到死...

喉嚨痛呀∼..

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 49 | »