琴晚,好晏先訓啦~
差唔多3點幾∼
今照所以好晏起身~
晨早溜溜比黃太叫醒喎~
都已經好火啦~
人地發緊夢中........
\口/....
佢叫我陪佢去買3喎~
跟住咪去囉~
係車上面已經就黎訓著...
行完街之後...
食飯(晚)...
邊睇恐佈片,就邊食飯...
好噁心耶..
有一隻不明物體,就拎住一個人ge心...
就到〔lam}D血..
跟住望住自己碗飯..
無晒胃口囉∼.
食完之後..
大家都應該估到我老豆同黃太會叫我做咩架啦∼
我老豆:〔食完,拾好d碗啦∼!!〕
我通常都會叫細佬做∼..
我就叫我細佬啦∼
我老豆啤住我啦∼
我咪拾囉∼
我地兩可以叫係{食野唔做野,做野打爛野∼〕ge人囉∼
d野比我地兩個攪到...
好亂...
我老豆超火就話我地食〔塞米}∼
= =無奈
我無咩野....(仲頂得住....仲未發火)
係禁話我地啦∼
我就好囂禁係禁講{日文}罵我老豆∼
禁當然我唔係啤住佢講∼
我邊睇住電視,邊對住部電視講啦∼
佢根本都唔知我{up}咩∼
今累到死...
喉嚨痛呀∼..
|