家政堂就唔係幾悶..但好煩..又要畫呢樣..又要話果樣..煩到死.1時做錯呢度.1時就畫錯果度..車野又車到衰曬..不過個3堂好快就過左-0-
落堂果陣見到2d∼wo*佢未請我飲0寧茶牙..抵死..!同我鬥..!我唔合格都高分過佢..真係開心..><
lunch冇咩野...班主任時間全班比人罰企..都唔知男仔捉棋關我地女仔咩事..我地都罰埋..幾無辜*
〔家政用咩黎做考試呢..?愈難愈好..嘻嘻..-v-〕