✖ Haha 今日好開心Ar
✖ 可以番去Ma Mi度陪佢La
✖ 我都Gi我屋K Ge事同關係有陣時係好覆雜
✖ Bu過熟悉我Ge人都應該會Gi我屋K係咩情況Ge
✖ Ma Mi同兩個家姐住Ge地方Bu嬲都Mo我地住戈Bin咁熱鬧Ge
✖ 而且大家姐結左婚Gi後
✖ 得番Ma Mi同二家姐系屋K
✖ 咁佢地戈度肯定更靜更冷清Ge
✖ 好彩Ge係仲有二家姐系度陪住Ma Mi Za
✖ 如果5係 我真係怕佢會好悶
✖ 有陣時 我真係想屋K好似普通Ge家庭咁
✖ 一家人系一齊咪幾好Lor
✖ 但係大人Ge野 好多時我地都5方便比意見Ge
✖ 開心Ge係我比兩個家姐好彩
✖ 因為Ma Ma比較錫我 所2將我留左系一個比較好Ge環境之中成長
✖ 不過 雖然Dad Di呢Bin Ge人都好錫我
✖ 但我真係好想趁有時間陪下Ma Mi同家姐Ga
✖ 用左好耐時間Sin至說服到Ma Ma比我過去住半個月
✖ 不過都好過Mo Ar
✖ 今次我會帶埋波板糖過去送比Ma Mi
✖ 希望佢可以帶Di開心同歡樂比Ma Mi La
|