| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 14 日 星期五  |
| 2008-03-14 |
分類: 未分類 |
今日超好玩也-vv-!
差吾多成班人系度玩"點",,"解",,
"點"要企定定,,
等人幫梨"解"先可以郁,,
重拾童真@[]@!!
我刀加入戰團先-w-+
要分隊玩也!
隔離對有牙WinG同牙甘哇0口0!
我個隊全部俾人"點"晒拉-_____-
有得自解喔a____a?!
甘奸刀有既-vv-!
到左放學刀仲系度玩,,
玩到吾肯停手a[]a?!
嘿,,好Kai囉,,
旦系Kai得尼又好開心又好玩又刺激哇XDDD"
也也,,
吾記得今日系白色情人節喔,,
系度祝人人刀白色情人節快樂拉@w@!
|
2008 年 3 月 13 日 星期四  |
| 2008-03-13 |
分類: 未分類 |
哎也也,,
矛得去做義工拉-口-
因為個個乜鬼野流感-______-!
吾制哇,,
好想睇隔離組d*人點樣做個個話劇(?)也,,
又好想睇下d*老人家有咩反應啵,,
刀好想同下d*老人家玩啵,,
依家先尼話延期-_______-!
放學火警鐘又響,,
以為吾洗補CheM架拉,,
點知牙震震SiR竟然話繼續補-口-!
仲補?!燒死我地架拉啵a_____a
跟住有宣佈,,
話系誤鳴耶-_________-!
超kai囉-@-! |
2008 年 3 月 12 日 星期三  |
| 2008-03-12 |
分類: 未分類 |
今日好累好累哇,,
放左學之後原本諗住難得矛野做,,
可以早d*返屋企喔,,
點知要傾義工d*野耶-口-
吾吾,,
好拉,,我傾拉-_______-
傾左好耐好耐,,
刀系圍繞住一個問題耶a[]a!
點知,,
矛拉拉EstheR同饒芷玲叫我,,
仲叫我快d*返屋企,,好似趕我走甘-口-
睇一睇,,
喔喔..刀系返屋企好喔"
英英好似好不爽唷....* |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|