| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 1 月 16 日 星期二 d2007-01-16 d |
|
HELP...P.E課...
g....?
唔識...
======================
放學...d.t
4:45先走...
重要填顏色呀...
(未填..later..)
=======================
今日"二拎"超爆煩呀~
跟著人地...
又要我倍佢咩..倍佢物..
煩死.../
好彩我叻...
找到借口..唔倍佢..
kaka../=]]]
又課課睡覺...又話係sick...so../
睡覺了=]]]
=o="
無奈&o咀lor...
============================
i neeD youR cm=]
Timed: 2007-01-16 06:41 PM d |
|
等你地ge cmd: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


|
| 2007 年 1 月 15 日 星期一 dsad d |
|
唉...琪實中學都唔係俾小學hapi*幾多姐...
每次都係咁..日日都要講[xxx]十幾廿次咩??
你地知哈知呀...唔好以為我經常笑呀*
琪實心裹面係好想......[cry]*
為何每次都要踐踏我ga快樂人生呀?*
===================================
唉...最後都係調左位...
不過唔咪同 呀ken 坐...
同divi x 坐
悶爆...我想同addressa坐呀!!!*
=3=
唉..好可憐哦!!!~#
====================================
剛才返家...好無奈..= ="
坐lev中...
到la....
兩人也按著lev...
我:你出la...
小學一位而+6年班ga小朋友----笑
我:都話出去lor...
佢---又笑...之後佢行出去la!
謝天謝地...
我咁好人(講笑),俾佢出...又唔出..
kaka...
無奈lor...*
====================================
唉...vivian..
超pk呀!!!
geo.要同elaine一組....
好q憎佢呀~*
help//*呀!!
=====================================
i neeD youR cm=]
Timed: 2007-01-15 08:25 PM d |
|
等你地ge cmd: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 1 月 15 日 星期一 d大話妹=]]] d |
|
大話妹好好睇呀~/
xdd../
又好笑喎=]]]
個女仔好令呀!!
=======================
好中意呀!!xdd=]]]
近來好愉快呀!!xdd../
如果以後都係咁..就好la=]]]
xdd../
=======================
tomorrow再打留d野la../
留意呀!!要上黎睇呀!!
xdd=]]]
=======================
i neeD youR cm=]
Timed: 2007-01-14 11:02 PM d |
|
等你地ge cmd: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | »
|