今日發生既野唔開心多過開心牙..>口<
我今日同牙魚番學.//
佢早左落黎><
仲早左番學校tim..
唔洗遲到lu^^
英文堂冇教書>v<
oh yeah^33^.."
到左數學堂..
又唔知佢up咩><"
眼訓耶..xDD@@
到左中文堂.^^
變左論理堂..>w<
我地又試作反^o^
kaka..]]
到左小息之後,,.
我地要落去禮堂歌唱比賽..好驚比人當傻仔哎>口<
我同so海果d唱大聲d><high爆
佢居然比最低分我地,,\_/
A班班油仔唔知唱咩都高過我地''係米想打><
PK..//
到左放學,,,
MISS幫野鬼開左個小生日party仔^v^
玩得好開心=D
仲幫埋1~5月的開埋~!!好好人牙miss..,,
kaka^_<
我係2月生日的o.<
miss買左2個蛋糕"''
好味=p
多謝miss^v^
我同夜遊放學,,
我到左火車站..
發現自己唔見左個銀包..o_o..
夜遊又過左"習"
我又唔知點好>o<
就同火車站d人講比佢出黎..
佢出左黎~..,,
我地打左比miss leung,,.
左住佢開會::''[[
sor><
我就自己走上去揾*_*
垃圾筒都有找><好臭耶__
我落到去就比夜遊狂爆粗..--想哭耶_仲唔走...我真係會哭...o_o...
無奈..
我都唔想咁架!!!
sor仲有thx..夜遊
根住我就自己番去..悶==
因為我老豆吹我番屋企..//
我各得佢地唔想我"口係"到..>_<..
所二我就走左..=.=
我番到去同我老媽子行街^^
食野..yummy..^^
我個腦就爆..88(._.8)/
++--圖片--++
我哎..仲有梅姐_kaka

好味哎..yummy~!!

party既相
要cm哎!@@
|