今日我地番到學校仲正好多時間可以比我地傾計仔...
我地今日上到去有得開冷氣耶!!
開心死我la^v^
今日第一堂係英文..
姚嘉榮佢地整到miss勁嬲\./
...
到左第二堂係中文,,
要默書...
d詞語我通通色曬<''
但到左默詩詞果到...
我有d唔係好色^3^
但我有盡力去諗..
kaka^_^
星期三既堂好快過!@@
好開心咁快到小息^^
我買左繽紛樂上論理堂食,,,
我食左一條"""
根住的比曬人食##
kaka__
時間過得真係快==
咁快就要樂週會^^
我地8條友冇跟隊行...
我地幾驚比老師大大聲咁罵\3/
點知只係話兩句^3^
好悶心哎!!!
放左學同牙魚果d放...
我就去7仔食野...]]
佢地唔等我"""
咁我咪食完野自己走=.=
點知比我見到"野鬼"口係"麥當當食野•••
咁我同佢say左個hi就走左。。。
根住比我見到牙魚...
咁我地一齊搭車..呠...
我就行第二條路..o_o...
咁我就番左去lu!!!
講到依到仙...88(._.)/
|