。﹏A4欣']..\'日記+_
愛你一秒鐘
令我傷心一個鐘
哭得不可收拾...
愛是一條計不完的公程式...
基><我愛你,,我知我們冇可能既-...-
swet888
暱稱: 殘雅系ソ創始
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
+_鍾仔..口
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MSN
[email protected]
好友名單
網站連結
- So凱`
-Yan欣子*
Xx﹏soTinG+..]
Xx﹏蛋治+..]
||*[* 牙魚 ﹏×
小爭★]''
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 131
留言總數: 529
今日人氣: 3
累積人氣: 2864
2008 年 4 月 23 日  星期三   晴天


2008.4.23 分類: 未分類

今日我地番到學校仲正好多時間可以比我地傾計仔...

我地今日上到去有得開冷氣耶!!

開心死我la^v^

 

今日第一堂係英文..

姚嘉榮佢地整到miss勁嬲\./

...

 

到左第二堂係中文,,

要默書...

d詞語我通通色曬<''

但到左默詩詞果到...

我有d唔係好色^3^

但我有盡力去諗..

kaka^_^

 

星期三既堂好快過!@@

好開心咁快到小息^^

我買左繽紛樂上論理堂食,,,

我食左一條"""

根住的比曬人食##

kaka__

 

時間過得真係快==

咁快就要樂週會^^

我地8條友冇跟隊行...

我地幾驚比老師大大聲咁罵\3/

點知只係話兩句^3^

好悶心哎!!!

 

放左學同牙魚果d放...

我就去7仔食野...]]

佢地唔等我"""

咁我咪食完野自己走=.=

點知比我見到"野鬼"口係"麥當當食野•••

咁我同佢say左個hi就走左。。。

根住比我見到牙魚...

咁我地一齊搭車..呠...

我就行第二條路..o_o...

咁我就番左去lu!!!

講到依到仙...88(._.)/