°∴°﹒*° ○﹒馬馬之日記 ○°∴°﹒*°﹒°
講心底話的地方??當然係依到啦!!多D留言比我喎,,唔該哂~~
我 D 寵 物
今日牙,,凍到死左牙,,上到雪山出煙嫁個口.......
我計過啦,,我著左6件3牙~~