今日真係好唔開心牙,,牙ba今日放假牙,,好似受難咁牙,,都唔知做咩,,我真係唔係太識同佢相處囉,,佢成日都鬧我,,我一出聲佢又出聲,,我講野佢又要講野,,我都唔知佢想我店,,好啦,今曰我地喝茶,我講野啦,,佢就係咁問我第二樣野,,好啦,,我話佢可唔可以听我講先牙,,佢就話你可唔可以換返轉牙,,我真係冇野好講囉,,我話我講先嫁(佢次次都係咁牙><)牙媽都話佢啦,,我講得佢都冇一d覺得佢自己錯嫁,好啦,咁我返到home係到睇睇下書,,佢又開左個收音機,,開到大大聲,,我同佢講可唔可以唔听嫁,佢就話你可唔可以入去睇牙,,有冇搞錯牙,,明明我係到睇書先嫁,,又要就佢><,好算~我就入左去秀啦,,之後,,我係到彈琴,,佢又係到話我係佢睇緊電視ge時候先彈,,先係頂佢唔順牙,,我一早就彈緊啦,,佢有冇搞錯牙,,次次都係咁,,我就爆左出黎,,我話我部琴係到嫁,,裡面有電視牙,,你入去睇囉,,之後牙ma就話我唔可以咁鬧,,有冇搞錯牙,,你估我唔想早d彈嫁,我都想嫁,,但我唔洗做功課牙,,下下都就你,,你唔好就下我??真係牙,,我真係想爆哂粗咁鬧佢嫁,,
牙~~~~~辛苦牙~~
好唔仲意佢牙,,下下都要我就佢,,佢唔就下我??佢要我依樣個樣,,係係唔係我做哂佢就日日返工先,,係都好牙...跟住我9點就做埋d功課啦,,做完慧心打黎,,我就同佢傾電話啦,,我都傾唔夠半個鐘牙,,佢話我係到傾電話粥牙,,我Xxy佢個z~佢話我"電話係用黎傾嫁,,唔係用黎bo電話粥嫁"我心諗,,你知唔知你自己係到講咩牙,,我唔係係到傾電話,,唔通我係到起樓牙,,痴線嫁,,你唔好比我見到你係到傾電話牙,之後我做電腦啦,佢話希望我11點熄左佢喎,,收x啦
佢話牙"你唔係傾電話,,就係到打電腦,,你可唔可以做下其他野嫁"有冇搞錯牙,我有咩對佢唔住牙,,次次都釘死我,,佢咁做,,我想講佢其實係到逼我愈早搬出去嫁咋,,咪話我唔話牙,,有咩唔開心咪講出黎囉,,我唔係你個出氣袋牙,,我唔洗受係氣嫁,,你覺得睇我唔順咪唔好認我囉,,真係牙,,人做基督徒佢做基督徒做到佢咁,,做咩好ge見證牙,,佢有皮氣,,乜我冇咩??點解佢唔可以體諒下人嫁,,成日都將自己d唔開心放落人地到,,佢有冇問過人要唔要嫁,,仲有牙,今日牙,,我地喝完茶,,我本身諗住返home做功課嫁,,點知佢話要一齊去買送,,好,冇問題,,我咪去囉,,去到,,我之係叫牙ma同我睇下d野姐,,佢都係咁吹,但佢睇自己d野,,一d都冇諗下人地要陪佢嫁喎,,要人地就佢,佢有冇就下人牙,,之後我問左牙ma一句,,你y會同牙ba結婚嫁,,佢有咩好牙?佢就話冇嫁,夠壞囉,,去死啦,,我真係有d想冇出過世牙,,咁難受ge家人,,係依個世上自己又係咁犯罪,,我都好驚上唔到天堂牙,,y神要我出世嫁,我真係受唔住啦....
問我y會係依到講我ge感受,,唔同牙ba牙ma講??我只會講如果我講左我死多兩錢重牙,,我成日都冇牙ma講嫁啦,,佢冇唔想听,,我同牙ba講咪仲死~佢一定會再搵野係咁鬧我嫁,,我係依到講,,係唔想好似我牙ba咁搵人出氣牙,,我放左係日記到,,咪唔會有人受到我d氣囉^^"我都唔想我d fd好似我咁嫁嘛~~
p.s.唔好話我啦,,我唔想再爆牙><"我知我爆粗係唔arm,,但我真係忍唔住牙,,我都唔想嫁,,我好辛苦牙,,我知我知你地會話我唔開心都唔應該爆粗,,但我係忍唔住先爆嫁,,so如果你話你對我好失望咁就失胞佢啦,,我都冇野好講,,粗我已經爆左啦,,道歉我都道左啦,你地要嬲就嬲啦~就係咁....
睇日我會9點返教會牙,,上第一堂上到一半會去睇牙,,之後就返返黎上第二堂,,跟住就交功課,,一點就去學琴(預計同慧心),,跟住就拎眼鏡(預計同慧心),,預計最後會去library(同慧心)