swingingstar : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
↑你我.友誼永存↓
swingingstar
暱稱: 我們.永遠的.友誼
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
我唔想拔牙呀!!!
2009-08-03
2009-08-02
2009-08-01
2009-07-31

:: 日誌分類 ::
全部 (49)
日常生活 (42)
抒情 (7)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
6B論壇
蒨Blog
Hei個Blog
懃子個Blog
Monica blog
Pauline blog
Vivien個Blog
寶寶個Blog
小楠個Blog
小慧個Blog
何仁個Blog
彤個Blog
宜個Blog
真屁個Blog
臭屁個Blog
許女人個Blog
覃大小姐個Blog
頌恩個Blog
樂個Blog
黎佩個Blog

:: 日誌統計 ::
文章總數: 49
留言總數: 89
今日人氣: 0
累積人氣: 3804

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2008 年 2 月 3 日  星期日   晴天


睇完魔街理髮師的後感... 不安 分類: 抒情

魔街理髮師(1月31日上映),,,

終於睇完了!!!

feeling係:

負面的評語

恐怖x100次~~

嘔心x100次~~

...尤其係Todd殺人嗰時的情況

,,d blood係咁噴出來...

then拎d人肉去做批=3=

(已經嘔緊)

正面的係

d音樂,歌都好正(因為佢係音樂劇movie呢嫁)

跟本上有8成的對白係唱出來,,,

歌聲very悅耳

成套片都好黑暗,,,

襯曬個氣氛

加上鬼才導演添布頓的指導,,,

真係perfect!!!

---------------------------------------------------------------

p.s.未睇呢套movie之前,,

      我係好

      睇完之後,,

      就好飽la,,,=3=