魔街理髮師(1月31日上映),,,
終於睇完了!!!
feeling係:
負面的評語
恐怖x100次~~
嘔心x100次~~
...尤其係Todd殺人嗰時的情況
,,d blood係咁噴出來...
then拎d人肉去做批=3=
(已經嘔緊)
正面的係
d音樂,歌都好正(因為佢係音樂劇movie呢嫁)
跟本上有8成的對白係唱出來,,,
歌聲very悅耳
成套片都好黑暗,,,
襯曬個氣氛
加上鬼才導演添布頓的指導,,,
真係perfect!!!
---------------------------------------------------------------
p.s.未睇呢套movie之前,,
我係好
睇完之後,,
就好飽la,,,=3=
|