


|
扑星DAY** |
| 2005 年 12 月 26 日 星期一 | ![]() |
就話到玩通宵啦要,,,之後就唸住搵多D人玩啦...之後點知,,,1個就話小人唔落,,,1個就話眼訓唔落...1個呢..就唔落得,,之後落大尖T巨...HE~T巨話1齊通...不過T巨係沙田...反黎搵我啦,,,之後4個人坐到1點幾到,,就上左HEIDI屋企坐下先,,,之後睇電視個D,唉,,電話無電超煩,之後好彩HEIDI借左部電話比我用住先,,,唔該晒丫*_之後到左2點幾,,又落反去,,,搵大尖啦,,,之後T巨成野係藍公坐,,我地4個就係黃公坐,,,之後坐左陣,,,,牙華就走啦...陪T巨行到紅橋1半...之後3個就反反去黃公坐,,,坐坐下大尖有D FD走左啦,,,得反3個,,就過埋黎啦...不過T巨地坐係我地對面..坐到3點到差唔多4點,,哈哈﹏有個牙伯走左落黎藍公WO...做晨運丫...GOOD' 之後T巨做到差唔多5點到,,就走左,,之後大尖T巨地3個又走左,,話去海濱睇日出,,,點知反晒屋企,,,之後5點幾啦,,3個人,,就上OK買野食,,,嘩...激丫..嚇屎*__之後上到HEIDI屋企食完野...6點到啦...天都頌未光..-V-'''之後有D眼訓啦,,, HEIDI就話要訓啦...話訓到7點WO...之後T巨訓左啦去,,,我同美儀就係隅梳FA床到睇電視,,,不過之後都係訓左,,,訓左10點幾,,,起左身之後睇電視睇到12點到啦, 就走啦...搭車反HOME,,,反到HOME第1時間沖涼,,,沖完...織陣頸巾,,玩電腦...之後6點到就出去沙田睇戲,,之後8點到啦..先有得睇...睇4眼雞丁啦... 哈哈﹏笑死*__坐前面個個人嚇到成個人彈左彈..哈哈...之後睇完就行下啦. 10點到就搭車就,,哈哈..搭錯車添..哈,,反到HOME就沖涼..玩電腦..打日記 '' XDD. 依家+分之眼訓*** |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | ... | 170 | » |