


|
xd.. |
| 2005 年 12 月 10 日 星期六 | ![]() |
今日啦..本來9點要反學校既,,不過,,之後決定唔反啦..之後就訓到10點起身..之後睇電視.. 織頸巾,,11點幾啦...就打比君兜叫t巨起身啦..-v-又嘈醒她了..之後收左線啦玩電腦...之後 12點幾到,,出去先..去左牙華home...得我地2個,,正,,之後睇'一公升的眼淚'ok啦都..睇左dd 之後睇龍'纓'(唔知有冇打錯)哈哈..好好笑...小池...xd...之後2點幾到,,君兒就去到黎啦..就 話係聚寶等lo..去到,,t巨就係到啦...頌有鋒姐姐,''細細粒'同樂樂丫''唔知係咪啦~~之後就上 去啦..開左間,,中方黎掛應該,,,之後唱唱唱唱唱啦..正~''哈哈﹏之後唱到6點幾,,就冇得唱啦 走人,,之後去惠康買野飲啦..個d個d啦...之後就上鋒姐姐屋企啦..*打邊爐*xd''上到去,就整 野啦...之後美儀同牙華上左黎,,唔夠3個字,,又走..-v-''之後就3個係到食啦~~之後個細細粒 同樂樂上左黎啦~~食啦食啦..哈~之後包包同''chan+汶都上左黎啦,,,之後9點到啦..君兒就走 左lu..之後送t巨落去,,反都上去啦..唉也''唔好唔開心啦,,包包''之後執野啦.10點到,打嫲雀 勁pk丫..哈哈~~第1鋪唔玩錢,,贏左,,不過玩到發癩...之後第2鋪開始玩錢啦~不過好細姐,,玩 左幾鋪...輸左1蚊,,哈~~之後落左包包樓下啦~~係到玩啦,,玩玩下,,鋒姐姐走左啦..之後11點 半到,,包包又反屋企啦..之後所以..都跟住走lu...搭的反屋企,,,反到黎11點8到啦..快~~之後 洗白..玩電腦... 仆街丫'''又搞到我d野亂晒..又唔執反好...妖... |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | ... | 170 | » |