今日有d唔ha-pi*
s0心情都好d0wn!
今日果300個生字做唔哂`
要留堂*又要面對佢'''
唔通我真係咁黑嗎?
誰可告訴我. ..真正的答案?
今日drama可說是最ha-pi*
角色扮演好耐冇玩過了:::
家政有點唔ha-pi``仲差d哭左出黎-/\-
唔明白miss 許點解你會咁去睇我,.,
講真我真的有錯嗎?|||
若說起錯*誰都有錯!
為何單單只是我呢?
宜家l0 sir又話要轉跳舞果d組*
我覺得我自己會比佢轉組囉!
不想離開-*寧可你怪我自私!
總之一句果個唔係我就得la. ..
不想再為xxx而哭*
|