咁多位聖誕快樂喔!!
有冇聖誕禮物先..??
講笑咋..
不過我都買晒lu..
今日好早起身呀..(對我黎講)
10點到啦..
之後同呀媽&恩恩去左銅鑼灣..(以前補習D fd)
去左sogo..時代廣場..再去埋太古城..
係太古城我地去左溜冰..but我呀媽冇玩到..
係sogo買左唐老duck介子..爆鍾意..
又買左一個天秤座頸鏈..
than係太古城個間hoso買左2件3..
ya ya!!
番到去大埔搵yan出尖咀..
又再行..我地睇燈飾..
1點幾番到大埔..
番屋企..
其實仲有好多野..不過唔得閒..
唉..今日又同呀媽吵大獲..
好煩呀..成日都係咁..
好似我錯晒咁wo..
講完D野又唔認..痴線!!
the end∼∼





