---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
2點幾先起..
鬼咩..o尋日成4點先訓..
一起身就去飲茶..最憎..
飲完茶之後我就去玩..
唔識講我係去玩咩!!
玩完..上我阿婆屋企攞番D野先走..
好眼訓呀!!
番到大埔..番左屋企擺低D野先..再出街..
點知又買左條褲&短嬲..
番屋企lu..
睇電視..傾下電話咁..
訓覺覺lu!!
the end∼∼