sze1215
暱稱: 123
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-06-23
\ 3 /
轉轉轉*
12-1月
平安夜*
文章分類
全部 (92)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 92
留言總數: 36
今日人氣: 4
累積人氣: 11078
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 
問答*,
 
 

你的全名:麥思MEI*
現在係邊:自己間房``
寵物:貓貓,,龜龜/嘻
身高:15幾囉..矮爆*
眼珠顏色:唔係黑嫁咩=3-*
家鄉:番禺!!"
目前居住地:香港!]
你現在正在聽誰的歌:because i'am a girl*
你在哪裡讀書:CLSNP,,北角協同*
上一次生日蛋糕上蠟燭的數目:1-________="
你通常吹熄這些蠟燭的日期:生日果陣*
你們家養過什麼:
"3隻狗狗"龜12隻,,魚幾條,,
        貓2隻!*倉鼠幾隻,,,

頭髮顏色:當然係黑色LA*唔通白色嫁咩*
有幾個耳洞:冇牙*遲D就有*
喝過酒嗎:有瓜,,
暗戀過幾個人:唔知*會因為害羞而不敢跟人告白嗎:緊係會喇,,女仔黎嫁MA*;'
不敢吃的東西:屎,,
最喜歡的顏色:黑,,紫,,白,,綠*]
最喜歡的甜品:朱古加*布甸*
最喜歡的數字:7*23*12*15
最喜歡的電影:好多*
喜歡看哪一種電影類型:卡通*搞笑*愛情*
最喜歡的卡通人物:布甸狗喇緊係>\/<" 熊熊
最懷念的日子:小學果陣*
最傷心的經驗:好多*
最喜歡星期幾:5,6*
喜歡春夏秋冬哪一季節:SUMMER*
喜歡的運動:排球*
喜歡的冰淇淋種類:朱古力AR*

 最怕什麼東西:黑-______="鬼*
床上有:幾個公仔囉* 布甸狗4隻*一隻思子*10幾隻狗狗同埋3隻貓貓-__________="
如果有來世:唔講*
現在最想達成的目標:買我想買既野,,去到好多地方
討厭做的事:我唔想做既野=3-*
討厭別人做什麼:扮野*貝戔格*鬧我*作野
擅長的事:唔記得野/^\
以後想做什麼職業:
好難講BOR*想做髮型師*有錢後就開花店OR
龍物店OR蛋糕店*嘿嘿*

心情差時會做什麼:食野..飲水*
你覺得自己十年後會在哪裡:HK囉*
無聊的時候你大多做些什麼:訓覺*
如果出街, 你會中意去邊:公園*夠靜牙*
世界上最惱人的事:冇錢用*冇FD*"
全世界最好的事:有FD囉*有錢用*
以前有男(女)友嗎:冇,,,話有都冇人信啦
你而家有拍拖仔嗎: 沒有牙*冇人要*7得制*

 對感情看法:好深,,好難明*
覺得同性戀如何呢:冇乜既*咪又係人!?"
如果有人嬲你, 你會:唔開心/^\

果有人誤會你,你會:唔理佢*彩佢都傻*
如果有人誤會你,又不聽你的解釋:唔理佢囉*
要怎麼對付你討厭的人:彩佢都傻*
你認為你的另一半幫你付錢是理所當然的嗎:唔係既*--
通常幾點上床睡覺:唔定*眼訓咪訓囉*
想要幾歲結婚:要早D*想生BB*
想過要自殺嗎:有-_______=KID嫁*
曾經愛一個人愛很深,深到讓你落淚?:有,,嘿*白痴囉*
曾經出過車禍嗎:冇喇,,好命*嘿嘿*
曾經因傷入過醫院嗎:有*
(汽車)喜歡兩門式的還是四門式的:唔知BOR*
喜歡雪碧還是七喜:7喜*唔知點解牙*]
凡咖啡也喜歡?:唔鍾意飲的*
喜歡麥當勞還是KFC:M記喇*我細路MA*
喜歡的地方:公園*自己間房
喜歡的襪子顏色:靜色*
喜歡地毯還是櫸木地板:地毯LA*
喜歡被吻的部位: -________=唔清楚!*
最懷念的假期:小6*FORM 1 SUMMER*
喜歡的味道:唔識講*
喜歡的電視劇集:多到唔記得*
喜歡的航空公司:國泰*
喜歡的餐廳:要靜既,,好有浪漫FEEL*
喜歡的花:好多嫁BOR*靚咪鍾意囉*
喜歡看的運動:排球
喜歡冰淇淋的種類:朱古力*
喜歡的動物:狗狗*貓貓*倉鼠!!!"
芝麻街》裡喜歡的角色:elmo*
喜歡的電視台:TVB囉*
喜歡的速食店:M記*因為鍾意=3-V

 上次上醫院是什麼時候:入院/^\ n年前喇*
最喜歡的飲料:果汁*水*
臥室的地毯是什麼顏色?:啡色
你從小到大的最難忘的是什麼?:唔想講*//;

 你覺得碟仙怎麼樣:我未玩過* 我驚鬼*
在這封e-mail前上一封是誰寄的:冇*
他/她是哪裹的人?:HK*
曾經犯法被逮捕過嗎?:冇牙*乖女黎嫁MA*//

 哪一家店會讓你想把信用卡刷到爆?:未試過牙*唔知道*
現在離你最遠的朋友是?:沒有*
你現在最想擁有o既野係?:錢*要黎走佬*
你猜誰會最先回這封信?:唔知牙,,
你寄這封郵件的對象中誰最不可能回覆:唔知,,
你的願望是?:多人鍚我*搵到愛我既人*高=3-*有錢*
對上一次喊係幾時?:睇電視睇到喊*5月15號*
最鍾意既書(favorite books) :日本雜誌,,YES*!"小說*漫畫
開心0既夢(sweetest dream):多的事*3*
你係人生中最後悔係..? :好多*
你最信任的人?:自己
如果你聽日要死﹐你會最想做乜? : 去食好多自己鍾意既野*同埋買我鍾意既野*
到呢一刻為止,邊個係影響你最大既人?:沒有"
最近你最唔開心事係咩?:個電話壞鬼左牙-____________="
對上一次獨自靜下來冥想是何時?:唔開心*

 最令你自豪的一次表現係?:考第1名囉=/\-*

 你最鍾意o既人鍾唔鍾意你???:唔知牙?!*=3-*
究竟乜o野先叫愛??:鍾意佢咪愛囉*
你著幾號鞋? (shoe size) :36掛*
你而家最想搵邊個無見好耐的朋友食番餐飯?:小學同學*呵
放假最鍾意做咩?:留係屋企,,訓覺,,玩電腦*
最想去邊度旅行?:日本囉*英國*
女仔搵男朋友係以咩野為先決條件呢?:想搵佢囉*鍾意囉=3-
咩叫做好朋友?!:唔呃我,,

寫日記時間︰2005-05-16 12:03 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
問答*
 
 

你中文名好唔好聽?超級唔好聽*
你呢個電話號碼用左幾耐?唔記得喇*
你想唔想轉電話號碼?唔想住牙*                                                                                             你有冇耳洞,仲想唔想啪?冇牙*想釘3個*3*                                                                               你留唔留指甲? 留*
你鍾唔鍾意自己個髮型?幾LA*
你而家戴緊咩飾物?唔知道=3-*
你有冇化妝? 你會唔會化妝?無牙*識小小喇*
你出街有d咩一定要帶?銀包*
你有咩最近唔見左然後好唔開心?冇牙*
你最近收到咩禮物?嘿嘿..唔知*
你有咩最想要?要錢*要愛人*
你最近買左咩係用得最多錢?衫*
有冇D咩想要但冇$買?
想要D咩係有錢但買唔到?愛情*
你拍過幾多次拖?冇BOR*
你初吻比左邊個?牙MUN*
你男朋友同你拍拖幾耐?冇牙*
你會唔會一腳踏兩船?睇下咩情況喇*
你會唔會搶人地男/女朋友?超級鍾意咪會囉*
如果比人搶男/女朋友會點?想殺左佢=3-*                                                                                 有D咩地方你去過最鍾意?發夢果陣既地方*                                                                                一個最有回憶既地方?梅窩小學LO*
最鍾意邊個假期?暑假*長丫MA*
假期裡面有無邊一刻係最想留住?眼訓果陣LOO*
呢個假期有咩係你第一次見到?冇*
有咩係假期後令你改變?暑假..變懶了*
有咩你假期前唔會做假期後變得會做?訓得多左*
咁呢個假期有無唔開心既時候?唔知*
你對上一次假期係幾時?週未假*
最鍾意咩玩具?出奇蛋d玩具*
而家想要D咩新野?超級多*
買得最貴既一件衫?唔知道*
買得最貴既一對鞋?唔知道*
買得最貴既一個袋?唔知道*
岩岩對上接邊個電話?FD*
岩岩嚮icq/msn同邊個傾計? 網友*
岩岩send sms比邊個?無*
岩岩對上一次邊個上過你屋企?我個FD*
岩岩對上一次喊係幾時?星期5*
幾耐洗一次頭?一日一次*
幾耐沖一次涼?1日2次*
出門口要準備幾耐?唔知嫁*
幾耐洗一次牛仔褲?1日
有咩理想?好多*
鍾意讀書定返工?讀書*
內向定外向?外喇*
邊個人你最掛住?我自己*
邊個朋友嚮外地?表姐*
邊個打得最多比你?網友*
你想唔想換個新環境生活?想*
你而家最想打比邊一個打比佢講咩?網友*靈靈*星B*
最想去邊?好多LAA*日本*英國*不過都冇乜可林*哈
如果你而家大嗌,你會嗌?救命囉*




 

寫日記時間︰2005-05-16 11:54 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
無聊*}}
 
 

-【今日11點起身牙=0-*嘿嘿..都算早喇*起左身,,見到細妹同某人傾計喎*睇到某D野我就好嬲LA..搞錯牙佢*

-【成日係到講講講*自己鍾意又話係我鍾意囉*D人真係食飽冇野做咩*咁多事幹*一起身就咁火=3-*頂..

-【跟住玩左一陣ICQ*玩左一個愛情占卜*SO低B*整左一陣野就沖涼-__________="好想食M記牙..點算好呢*

-【SO出左去買M記食LA*XDDDDD"做肥婆喇*我就快+___________+嘿嘿..'}

-【今晚又係靜睇電視牙..XDDDD"睇有招兇招LA*跟住就係掌門人跟住浪漫>3<好好睇牙*又好笑又感人喎*

-【我又睇到喊喇-____________="XDDDDD"真係好好好好感人牙*不過咁快大結局呢*真係..=3-*

-【【仲有好多野唔想公開*我要寫係我本日記到>3333333333<"XDDDDDD"

寫日記時間︰2005-05-15 12:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]