■__}"為爱[犧牲].◇/**﹏算偉大嗎 ?.,';]*-
.°__]°你對我這麼好﹏怎捨得放下你++

2007 年 3 月 16 日  星期五   晴天



hurt

 今日比賽

同d男仔去

好緊張牙

開始輸8比2

下半場

10比9

射左好多次咁吾入

激死喇

輸左牙

10比9

輸1分

不爽牙

仲系比牙sir話

不過話得岩喇

好後悔牙

點解吾團結

點解吾比心機

為何當初不專心

不聽老師的話

打比賽吾好唸輸贏

只要盡力

可是我沒有

白癈了老師的期望

好想打多次

[為什麼]

不過e+後悔都吾得喇

希望下次仲有得打喇

吾可以再系咁

不會再失敗!!

大家努力喇

 

講完e d

講返男仔

佢地好勁牙

26比14

好似

都要比人話

佢地好多野﹏我地要學習

吾打喇

系咁喇

88

 

 

 

 

刊登時間:2007-03-16 07:46 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



sze520chun
暱稱: "]◆.,']蠢豬..@||_
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
【/*-吾知點打牙╴||_
hurt
~|**-怕怕﹏"}
/*-打返喇||'/]
文章分類
全部 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed