| «‹ June 2012 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
2009 年 8 月 17 日 星期一  |
2009-08-17  |
分類: 無聊 |
今日好悶丫....
電視又冇咩睇..
msn又冇咩人on
真係悶死人啦... 
|
2009 年 8 月 15 日 星期六  |
2009-08-15  |
分類: 開心` |
琴日
朝早9點去到百老匯
睇左大內密探靈靈狗
之後返左學校拎書
好彩d書唔係好重
跟著我同wai仲有怡一齊搭的士去元朗食野
食野個陣聽怡講左d野
好搞笑 ;]
之後又去左千色行
行左差唔多2個鐘勁攰 ;[
怡之後去左小欣,珊屋企
我同戴都各自各返屋企lu
|
2009-08-10  |
分類: 傷心` |
補習`
今日去補英文
補到我想死
本身正係補一日
點知依家搞到13號又要去補
仲要朝早9點到
呢樣已經唔算最衰
最衰仲要背曬D公式 過去式 現在式.....
真係 慘 慘 慘....
|
|