呢幾個禮拜`
有開心`有唔開心 !!
◆ 25 / 1 / 2008
今日派晒卷`maths 同 cit 死左 x_x !
放左學同琪`茵去左睇惡男!嚇死左 !
呢日狂淋雨`返屋企發燒 - -!
◆ 26 / 1 / 2008
今日卍慈中國舞比賽`同妹妹11:00am幾返左去
探完佢地`1:15pm去左大會堂捧佢地場 =]
4:00pm 走人..同妹妹去左影貼紙相!!
6:30pm 齊齊返歸喇 !!
◆ 27 / 1 / 2008
同茵去左希屋企 !! [ 希`係女仔黎嫁 ! ]
做專題- - !!
去個陣`又病發- 影相=]

整完都7:00pm幾`同茵`返歸 !
◆ 30 / 1 / 2008
呢2日..同茵`鬧交 - - !!
真係唔知點算好... /_\
------------------------------------------------------------------------------------------
呢幾日都超級`超級凍x_x!!
凍到`都就黎變雪條...
大家都要小心身體``唔好冷親喇 =]
仲有..
我部垃圾機又壞喇...
今次都係偷用我堂哥部腦打嫁..
以遲D可能隔好耐先打一次..
各位`soR !
|