今 日 係 運 動 會 GE 第 1 日 ""
本 身 我 諗 住 今 日 唔 跑 嫁 !!
{ 本 身 參 加 左 1OO M }
但 係 楊 穎 琪 話 : 如 果 唔 去 報 到 ... 個 社 會 被 扣 分 ...
最 緊 要 係 佢 會 開 咪 狂 叫 你 出 去 .. 魚 爆 的 耶 !!!
搞 到 我 鬼 死 咁 驚 !!
不 過 我 最 後 都 去 左 跑 !!
好 釆 !! 我 唔 洗 複 賽 !! kA =)
LunCH 個 陣 ""
熊 " 紫 汶 " 話 同 我 地 去 元 朗 廣 場 食 !!
點 知 "" 佢 話 行 慣 大 街 !!
唔 多 識 點 行 " 叫 我 地 返 轉 頭 !!
去 水 邊 圍 搭 車 過 去 !!!
癡 線 嫁 !! 行 左 10 幾 分 鐘 先 叫 返 轉 頭 !!
好 釆 !! 俾 我 地 搵 到 間 台 灣 麵 食 !!
都 唔 錯 GE!!
食 完 就 返 去 球 場 喇 !!
之 後 個 D 就 唔 講 喇 !!!
太 長 喇 !! 懶 得 打 呢 -3-
聽 日 再 傾 吧 !!
|