1:30pm同洛出屯市;先同佢去正豐買書
then去冒險樂園玩籃球機 ^_^
頂佢`篤魚蛋搞到斷甲爆晒光 痛到想喊-_-
即刻走去3樓toilet沖沖佢;點知又突然好唔舒服
可能唔夠訓同冇食野既關係`想嘔又嘔唔到;好辛苦
過左陣好返d繼續逛;走左去影貼紙相;普普通通~
影完再行id:c. taste. etc;2個笑到癲左xd
等人黎;黎到又唔知點-_- 最後4點多行去屯西搭車走
熱到我就黎熔牙陰公
返到屋企牙爺幫我剪左個斷甲
我驚到尖叫差d喊;超恐佈`唔係講笑-_-
我瘦左牙;真嫁 但唔知點解好似怪怪地咁a_a
遲d poz埋其他相
|