呢2日發生左件大事`俾人玩msn -v-
但我點估都估唔到係你囉`張呈 !
就算點都好`你都冇理由搵我地黎玩
仲要扮唔知`唔肯認
我地咁多個咁嬲`都係因為大家都估唔到會係你
我地當你係好朋友`你當我地係咩牙. {玩具} `!?
我地鬧你`都係想你知錯姐`點知你就當我地係到`尻up
有時唔係1句 S0rry 就得嫁喇
講真`當我知道係你個陣`我冇嬲過`但只係唔明你點解咁做
不過當我睇到你msn + Qooza 個陣`真係好嬲
估唔到你會咁諗我地`你估我地鬧你好開心咩`!?
都唔明點解個陣會為你喊`諗返起`真係覺得自己好蠢 !
不過`我個陣只係可惜小左個好朋友1齊讀埋同1班`+上好朋友條仔都走埋
但係我諗住呢個暑假我地都可以好似以前咁`因為我唔想我地 4 個散 ;
頭先`同洛傾完`我竟然又為左你而喊`因為我發現你變左好多
已經唔係以前我識既個個張呈`變左好多好多..
唔再係個個經常搞GAG`又好人既張呈
變得自大`串咀`乞人憎 !
-------------------------
依家我只希望你可以改過`唔好再玩野
如果以上既文字得罪左你`就唔好意思 !
但全部都係真心話`唔中意就算`當我尻 up 算吧`
♥ 有時最難聽既說話往往都係出自真心 !
*備註; 講真有刻我真係好嬲你`但我傷心多過嬲囉
我估唔到你會咁做`因為我真係當你係好朋友`超失望囉 T^T
|