| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 5 日 星期二  |
| 2009-05-05 |
分類: 未分類 |
今日七點幾就起身,
換完衫同刷完牙就食咗個蛋糕仔,
就即刻返去學校陪秀微當值,
一返到去就去同人傾計,
完全唔記得要去當值,
點知秀微忽然醒起要當值,
咁我哋就出去當值,
好在係自己班級既走廊,
唔係要跑黎跑去,
累都累死人啦!
早會既時候先發現miss高今日請假,
第一堂上英文堂,
同蕭蕭,包包同埋小but係到玩,
理都冇理到聖母,
只顧住同佢吔玩,
跟住連續兩堂都係世史堂,
miss高冇返搞到個兩堂好悶,
悶到好想訓,
但係訓唔到,
跟住就到小息,
去咗local到擺書,
被我見到佢,
但係佢好快就走咗,
咁我都即刻去圖書館到借書,
再去搵秀微陪佢當值,
小息之後又上多一堂英文,
英文測驗好快就做哂!
但係聖母都唔係收,
係到成日話唔好講野,
煩都煩死呀!
跟住兩堂都係体育堂,
同天欣玩羽毛球,
玩咗好耐,
跟住就放lunch,
搞咗好耐先食到野,
地理堂就上咗兩堂,
今日居然冇想訓覺既念頭,
閱讀堂就係到點簿,
再上多堂中文補課,
放學既時候,
我真係好開心呀!
因為佢今日行我個邊,
而且我一直都行佢後面,
仲入埋同一個大廈,
原來佢今日陪人一齊返屋企,
所以先行呢邊,
今日真係好幸運呀!
希望聽日都係咁幸運啦!
|
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 38 | »
|