今日好早就起身出去旺角,
跟住大姨同阿媽就去咗美容院到美容,
而我同表姐本來打算去行街,
卻去咗銀行到排隊入支票,
點知今日銀行冇入支票服務,
等咗一輪夠鐘番去美容院接大姨同阿媽去飲茶,
跟住表姐個男朋友jason黎到一齊飲茶,
飲完茶jason就走咗,
我同大姨、表組、阿媽去咗女人街到行街行到4點幾先走,
同阿媽行街真係無隱都係同班fd行街好玩d,
跟住我吔就去咗新墟到買菜,
冇耐就番屋企lu!!!