szeching1993 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 人氣:1180
 

2008 年 4 月 25 日  星期五 【晴天】
  講下我同friend既感覺

 我係1E班.....

係無一個好朋友囉....

我最憎既人有~全班男仔.全班女仔(除左~詩詩.傻痴.蕙蕙.盈盈.)

1D有幾個啦.....(何泳唐.吳佩祺.等)

1C係我最最fd的朋友.....

1B左幾個啦~

 

 

 


文章分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 szeching1993 的日誌)


szeching1993 於 2008-05-15 07:57 PM 發表:
heysss sandy...
how are you girl????
im fine and gud and i hope you do remember me : D : D
lol...take loadsa care and gud luck for your coming examinations :3
: D : D
so stay safe and happy... : D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



miffy_lam 於 2008-05-03 11:01 AM 發表:
c0mment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





個 人 資 料


暱稱: 思夜寧靜
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...
« October 2017 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
日 誌 分 類
全部 (23)
最 新 五 個 留 言
最近三個月尚無任何留言
RSS Feed