*〔〔絕情谷〕〕*
能不能就對著我說愛我 能不能就陪著我天長地久
不要對我若即若離 讓我傷心淚流
能不能就對著我說愛我 能不能就陪著我 一直到最後
從今以後剩下的路 要你陪我走
 
 
 
szecsze

暱稱: 小龍女
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 

2006 年 4 月 4 日  星期二 晴天
開心心的maths test* 開心

今日一直都有dd擔心心maths果test..

>w<5識識牙...

點知∼*飯仔都無去食食.lunch系度系咁溫>v<真系要thanks包豬加.

時間有限限唷*每個重點只可以講到一題*嘿嘿..講得好急牙..我又做到好心急急

不過好搞笑笑的../\/\

lunch跟住果堂就maths牙*收到份test paper我就做左長題目目先∼|*

做做下好開心心牙...嘿嘿...點解呢??〔>v<5好笑我傻牙!!〕

再做番mc題-3-不過mc題好似仲難咁=v=”暈暈了∼

直到test完都系好開心心的*卡卡卡*

第1次測完maths系咁開心的.嘿

 

 

 

                                   不過..還是要在此向你說聲謝謝唷

                                    不然.我真的完蛋了=3=”呵

刊登時間︰2006-04-04 09:14 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 2 日  星期日 晴天
睇睇睇..| 開心

今日睇左好多集劇集牙..>w<

睇左仙劍奇俠傳...惡作劇之吻

特別是惡作劇之吻牙∼@v@好好睇的..嘿嘿

湘琴^_^〔女主角〕嘿嘿..又系系同我1樣..數學最屎牙

睇極都5明∼.教過又5知∼∼∼真的完蛋了喔∼∼∼*呵呵

嘿嘿做功課又系系寒假前果2,3日先做∼

1溫書仔就好想覺覺豬∼好眼訓..訓下又醒下..

個屎人江直樹..真系衰牙..仲要蝦湘琴..不過都好..佢成日都教佢數學..嘿

>v<5講住啦...我要再追睇落去下..

刊登時間︰2006-04-02 08:25 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 31 日  星期五 晴天
e...好無奈..點都吞5落啖氣..

究竟我系唔系揀錯左呢..之前我一直都認為自己無揀錯.因為我識到一班好好的朋友仔.我好中意佢地加..

不過今日突發的事有點令我改觀...

或許我不應走進這1間白痴的學校...校規是低b的..或許我早就該放炸彈炸爆它..-3-

e..好激氣囉..我唔明點解lunch time系課室食野都5得囉..

無錯..系lunch time!!!!!!!!!!!!!!!!!

我想問咩lunch time囉..大佬..你罰你鬧都要合理先得加..唔系學生點服你牙..牙生

食1杯魚蛋姐..好似我食左你舊肉咁...食左個包姐..好似我食左你間學校..咩道理先..

我點都吞5落啖氣....校規白痴姐..乜人就唔可以理智d咩..人系生加..

仲有咁都要寫口供紙??乜我去左青山呢個地方咩..??

要記缺點就記啦..你愈鬧我就愈嬲...我唔覺得我有咩錯囉..錯都系學校的錯!!!

真系好唔服..我真系好好好5服囉..

算我忍你..橫掂都可能讀多1年姐..

正一死野....哼....好〔興〕牙..好5開心牙..

你地黎評評理..不過系支持先我同我講..5系我驚我真系發癲..

 

 

刊登時間︰2006-03-31 10:20 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 29 日  星期三 晴天
遇上了一個考驗@v@ 開心

早會出去講eng 文介紹書書=3=番到黎個個話有隻Kitty出去講野喎-0-[即話我我變左Kitty聲......]

 

5洗上第3堂pa喎∼bec 牙sir無番番牙∼!正正*嘿嘿

跟住我同包啦∼牙仔∼牙琳就系後面食餅乾-3-”呵

我想覺豬牙..不過就覺極都覺5著..z_@”

跟住就系度睇newspaper同傾計計唷..

上cos..>w<發言左2堂= =我地要presentation牙..> <..

放學我打左比fanny..因為約好左今日一齊閃的..-0-

點知牙包同fanny見到面就好搞笑=3=服左佢地..未開第n次世界大戰算好采!

點知..出到後門行左幾步∼有一個講english既外國女人問路><

幾經辛苦先教到佢去705 LRT STATION= =”..不過我講到一舊舊@V@嘿嘿.好采佢明ja*

我話:〔You go on shraight...then...you you will see the LRT STATION of705..than you get on the tram

is ok.....不過佢又以為要上天橋>v<..我又講多鑊啦...[You go  on shraight..and then turn left..still go  on

shraight..then you will see the 705 LRT Station*嘿嘿今次佢明啦../\/\好采好采*卡卡

之後牙琳就走先..我就同牙蚊同fanny行啦∼*講到不停口的=0-

之後又同蚊去左扭蛋蛋牙∼嘿嘿..佢扭左6..7隻..服左佢..我扭左1隻∼不過系自己心頭好*好開心心

 

 

 

 

刊登時間︰2006-03-29 09:51 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 28 日  星期二 晴天
[[汁]]漏件]牙~* 開心

呵呵~好搞笑牙今日放學~見到好多[[汁]]漏件]牙~~

事發系咁的:話說..放學時..朕與2位妃子一齊擺架回宮..怎料...嚇我得皇上面容失色了..

我地見到有個癲佬咁的物體牙..仲要同佢一架lift=3=”..唉..本來唔洗加..

點知佢大叫:〔等埋..等埋..等埋(((((((〕牙琳妃系睇到佢個樣時已經按下了lift開鍵鍵..

oh my god!!|@0@”......牙蚊同琳同琳本來企系lift的最前..

之後見到我望住佢..牙蚊同琳同琳發覺有唔妥..就愈移愈過..愈移愈過我果邊> <

我地系度笑笑..仲比佢〔beer〕牙..>_<”

之後佢落左lift啦..我地行佢後面..我就同我兩個妃子講..佢唔5會住天耀痙攣果度牙..睇下先

點知掛住傾傾牙..〔喂...人呢..乜行得咁鬼快..咁快5見左..〕

跟住牙蚊話:〔佢入左果度啦....我話:〔下..5系牙..真系痙攣果度牙..-3-”〕

牙蚊話:〔天耀果棟樓牙..〕我就話:〔牙..咁死啦..青山同痙攣果度咪即系〔〔汁漏件〕〕@v@”

跟住我d妃子就系到爆笑啦/\/\我就講:〔ee.打去青山先..喂..我隔離呢度*汁漏兩件牙∼呵

嘍住我地系途中仲見到好多〔〔汁漏件〕〕#_#”...哈

咁你地明〔〔汁漏件〕〕點解未呢∼呵呵*

 

刊登時間︰2006-03-28 11:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





公告視窗
^3^merry x'mas
    Cursor by www.Soup-Faerie.Com <