早會出去講eng 文介紹書書=3=番到黎個個話有隻Kitty出去講野喎-0-[即話我我變左Kitty聲......]
5洗上第3堂pa喎∼bec 牙sir無番番牙∼!正正*嘿嘿
跟住我同包啦∼牙仔∼牙琳就系後面食餅乾-3-”呵
我想覺豬牙..不過就覺極都覺5著..z_@”
跟住就系度睇newspaper同傾計計唷..
上cos..>w<發言左2堂= =我地要presentation牙..> <..
放學我打左比fanny..因為約好左今日一齊閃的..-0-
點知牙包同fanny見到面就好搞笑=3=服左佢地..未開第n次世界大戰算好采!
點知..出到後門行左幾步∼有一個講english既外國女人問路><
幾經辛苦先教到佢去705 LRT STATION= =”..不過我講到一舊舊@V@嘿嘿.好采佢明ja*
我話:〔You go on shraight...then...you you will see the LRT STATION of705..than you get on the tram
is ok.....不過佢又以為要上天橋>v<..我又講多鑊啦...[You go on shraight..and then turn left..still go on
shraight..then you will see the 705 LRT Station*嘿嘿今次佢明啦../\/\好采好采*卡卡
之後牙琳就走先..我就同牙蚊同fanny行啦∼*講到不停口的=0-
之後又同蚊去左扭蛋蛋牙∼嘿嘿..佢扭左6..7隻..服左佢..我扭左1隻∼不過系自己心頭好*好開心心
|