S!U思♥CCYK'禾係♥癲_妹'大羅卜"
傻 BabE|"×°°﹏[無所謂][醉ING [ 癲_妹 vs 妹_釘 ] [ ° × _小_笨豬 v.s 小_白兔_ ]●○綠茶And醉酒 ° × 熊熊_兔仔_貓仔♥囍上梨___l0ve''巧艾梨唷__禾巧笠笠梨"♥ 
  
                                                 
                                   
       ♥人出要注意♥本日誌會有小量粗口同超低能啲野唷__唔好介意 miSs YoU_LU_BabE Mo__


  
  b 
 
szehoi2007
暱稱: ●○綠茶And醉酒_咱們女
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
HI=)好耐冇見啦=]]我唔...
hi~大家__都有1個星期...
2007-12-21
考好試啦~雖然可能會唔...
有好多野要溫唷!!
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
網站連結
Yahoo!
YES!
百度
傻馬仔啲 網__[我的低能...
跑online
新浪網__[music]
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 61
今日人氣: 0
累積人氣: 684
2007 年 11 月 15 日  星期四   晴天


好好笑~- -b 分類: 未分類

今日梁雪影佢...

我驚講左佢會嬲...

講就講啦..

佢在I.S堂...SLEEP...

點知佢SLEEP個時..佢流口水..

哈哈...流左好多..= =B

比人知道都唔知佢會點..

D口水兩邊都有流...唉...

 

出爐時間:2007-11-15 04:24 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 13 日  星期二   晴天


點好ar~比人嬲左我~ 分類: 未分類

點好ar~有人嬲我ar~

嬲我的人係我中意的人!!

好心痛!!

佢唔理我...> <

點好...我唔想佢嬲我....

><  ><  ><  ><  ><

佢係我唯一!  = ="

點好...好痛 痛 痛 痛 痛 痛 痛~

好痛... '_'...

 

出爐時間:2007-11-13 06:47 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 12 日  星期一   晴天


今日好慘慘 ☉.☉有好多野要抄 分類: 未分類

今日好慘~- -b"     \(≧ ≦)/

有好多野要抄...乜Q野都要抄...

無論係中+英+I.S.....都要抄...

好煩AR~有D野老師話唔用住...

咁我咪唔拿囉....老師話可以唔用住MA~

點知D老師粒聲都唔出....=口='   ( -O-)

無啦啦話要拿WO!

咁我在邊道搵本野比你AR~

都白膠白痴嫁@@

明知自己膠膠地的就唔好話人啦...

自己話左又唔認...

要我地班食死貓..仆佢個街.... O左囉

D老師係都要話唔係的 \(- -B)/

咁我都冇野好話你...-口-"

                        

出爐時間:2007-11-12 11:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 11 日  星期日   晴天


我好中意某個人~佢就是我的唯一~ 分類: 未分類

我好中意一個人~

唔知佢仲有冇中意我~

如果lee一個係Dreams

我唔想醒來.....> <我愛得佢好深...

我日日都會想念佢...

我驚有一日佢會比人在我手上拿走 @@"

我好驚....Because我好中意佢...

愛上佢...[愛愛] 

假想可以吻你_全程投入為你_ 在某日_在某地話我已喜歡你  

出爐時間:2007-11-11 02:35 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 10 日  星期六   晴天


我好kai...比我表姐攪到個頭好kai- -" 分類: 未分類

今日我表姐要比賽 ...

佢叫我去做啦啦隊.......加油!

要我幫佢打氣...

點知我想住只係叫加油...

我表姐話幫我攪好個頭....

我咪比佢攪囉...

點知佢竟然把我d頭髮捲成2個波....OωO        

我做左個Kai女....有d "DB" 

好采冇比朋友見到我咁....

我表姐話我可愛....= =B

都唔知有幾可愛> <"

我表姐好Beautiful  !!

我post佢比你地見下sin ~yeah

 

 

 

 

出爐時間:2007-11-10 11:57 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 9 日  星期五   晴天


今日好黑仔ar! 分類: 未分類

今日唔知做咩咁黑仔= =b

首先就係唔記得write手冊一日姐●○●○

比個死人仆 街班主任''Mr Out''話※※

佢話我唔mine...我都話知佢話咩!

點知話完仲要打去我屋企...

話比我啊媽知...我啊媽就鬧到我死...- -"

話咩Q....多得佢...

Than比我啊媽鬧完...我啊妹又咩都跟我....我吊佢...好唔中意我啊妹囉!我班d男仔仲好過我啊妹! - -b 

我個blog打的字型同字體又跟.....乜野都跟我...我做"9"佢都做"9"....

我自己有一D相係我自己的....

佢又USE....我屌佢...比個中指你...

我唔中意好多人!

想起都把幾火!   ~燒~  = ="

 

 

出爐時間:2007-11-09 09:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 6 日  星期二   晴天


今日見到有一位嘉賓在台上sleep...zzz 分類: 未分類

hi~我巳有1日冇打blog lu~ Because最近好忙...冇咩時間

今日在school有高中的畢業典禮≧▽≦

我地合唱團要表演...

點知我地表演後...

有一位嘉賓在台上sleep...zzz

有好多人都見到...哈哈

有人叫佢唔好sleep...☉

點知佢仲問咩事tim...膠膠地~

好臭ar佢....臭到死....= =B

臭臭臭~~

Yeah..明天可以見到我想見的人..好happy~≧≦     Yeah...好多日冇見過佢lu!! cool!

出爐時間:2007-11-06 08:29 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 4 日  星期日   晴天


好痛AR~GOD 分類: 未分類

 好痛AR~

今日比我啊妹打~佢無啦啦打我WO~

好想打番佢囉~但係又唔可以打佢= =B 

打佢的.........佢又話比我啊媽知@@"

我啊媽又會話我:◤做咩哈啊妹~你大過佢MA!!!!

我唔中意我啊妹 = =B 好次佢大曬咁 .

搵日串死佢≧▽≦ -串-串-串--

等佢打得我咁鬼開心 /.\ 到時我串佢仲開心AR ^∪^哈哈

好悶...好掛住某個人~我好想快D番學@@

可以見到佢~好MISS佢~  [MISS][MISS][MISS][MISS]    

出爐時間:2007-11-04 09:59 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 3 日  星期六   晴天


最悶的一日 分類: 未分類

今日係我feel到係最悶的一日囉= =b

都冇咩功課做wo = =b 

平時就多功課多到死wo= =B 

D老師都唔知係唔係有問題嫁!> <

好想叫d老師同我去收肥
!

都膠膠地嫁 .☉

 

 

 

 

出爐時間:2007-11-03 10:46 AM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 2 日  星期五   晴天


好好笑 ≧▽≦ 分類: 未分類

我地的班主任唔知係唔係有問題 ≧▽≦

佢扮女人~哈哈

我次次望住佢都會笑~= =b

佢仲問我笑乜野wo!!= =b

我心想: 我咪笑你個look囉! 呠~kaka~

有D次修女 .☉MY GOD MOTHER

出爐時間:2007-11-03 10:40 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]