| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 11 月 15 日 星期四  |
| 好好笑~- -b |
分類: 未分類 |
今日梁雪影佢...
我驚講左佢會嬲...
講就講啦..
佢在I.S堂...SLEEP...
點知佢SLEEP個時..佢流口水..
哈哈...流左好多..= =B
比人知道都唔知佢會點..
D口水兩邊都有流...唉...
|
出爐時間 :2007-11-15 04:24 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 13 日 星期二  |
| 點好ar~比人嬲左我~ |
分類: 未分類 |
點好ar~有人嬲我ar~
嬲我的人係我中意的人!!
好心痛!!
佢唔理我...> <
點好...我唔想佢嬲我....
>< >< >< >< ><
佢係我唯一! = ="
點好...好痛 痛 痛 痛 痛 痛 痛~
好痛... '_'...

|
出爐時間 :2007-11-13 06:47 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 12 日 星期一  |
| 今日好慘慘 ☉.☉有好多野要抄 |
分類: 未分類 |
今日好慘~- -b" \(≧ ≦)/
有好多野要抄...乜Q野都要抄...
無論係中+英+I.S.....都要抄...
好煩AR~有D野老師話唔用住...
咁我咪唔拿囉....老師話可以唔用住MA~
點知D老師粒聲都唔出....=口=' ( -O-)
無啦啦話要拿WO!
咁我在邊道搵本野比你AR~
都白膠白痴嫁@@
明知自己膠膠地的就唔好話人啦...
自己話左又唔認...
要我地班食死貓..仆佢個街.... O左囉
D老師係都要話唔係的 \(- -B)/
咁我都冇野好話你...-口-"
|
出爐時間 :2007-11-12 11:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 11 日 星期日  |
| 我好中意某個人~佢就是我的唯一~ |
分類: 未分類 |
我好中意一個人~
唔知佢仲有冇中意我~
如果lee一個係Dreams
我唔想醒來.....> <我愛得佢好深...
我日日都會想念佢...
我驚有一日佢會比人在我手上拿走 @@"
我好驚....Because我好中意佢...
愛上佢...[愛 愛]
假想可以吻你_全程投入為你_ 在某日_在某地話我已喜歡你 |
出爐時間 :2007-11-11 02:35 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 10 日 星期六  |
| 我好kai...比我表姐攪到個頭好kai- -" |
分類: 未分類 |
今日我表姐要比賽 ...の
佢叫我去做啦啦隊... ....加油!
要我幫佢打氣...
點知我想住只係叫加油...
我表姐話幫我攪好個頭....  
我咪比佢攪囉...
點知佢竟然把我d頭髮捲成2個波....OωO 
我做左個Kai女....有d "DB" 
好采冇比朋友見到我咁....
我表姐話我可愛....= =B
都唔知有幾可愛> <"
我表姐好Beautiful !!
我post佢比你地見下sin ~yeah
|
出爐時間 :2007-11-10 11:57 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 9 日 星期五  |
| 今日好黑仔ar! |
分類: 未分類 |
今日唔知做咩咁黑仔= =b 
首先就係唔記得write手冊一日姐●○●○
比個死人仆 街班主任''Mr Out''話※※
佢話我唔mine...我都話知佢話咩!
點知話完仲要打去我屋企...
話比我啊媽知...我啊媽就鬧到我死...- -"
話咩Q....多得佢...
Than比我啊媽鬧完...我啊妹又咩都跟我....我吊佢...好唔中意我啊妹囉!我班d男仔仲好過我啊妹! - -b
我個blog打的字型同字體又跟.....乜野都跟我...我做"9"佢都做"9"....
我自己有一D相係我自己的....
佢又USE....我屌佢... 比個中指你...
我唔中意好多人!
想起都把幾火! ~燒~ = ="
|
出爐時間 :2007-11-09 09:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 6 日 星期二  |
| 今日見到有一位嘉賓在台上sleep...zzz |
分類: 未分類 |
hi~我巳有1日冇打blog lu~ Because最近好忙...冇咩時間
今日在school有高中的畢業典禮≧▽≦
我地合唱團要表演...
點知我地表演後...
有一位嘉賓在台上sleep...zzz
有好多人都見到...哈哈
有人叫佢唔好sleep..☉.☉
點知佢仲問咩事tim...膠膠地~
好臭ar佢....臭到死....= =B
臭臭臭~~
Yeah..明天可以見到我想見的人..好happy~≧㊣≦ Yeah...好多日冇見過佢lu!! cool!
|
出爐時間 :2007-11-06 08:29 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 4 日 星期日  |
| 好痛AR~GOD |
分類: 未分類 |
好痛AR~
今日比我啊妹打~佢無啦啦打我WO~
好想打番佢囉~但係又唔可以打佢= =B
打佢的.........佢又話比我啊媽知@@"
我啊媽又會話我:◤做咩哈啊妹~你大過佢MA!!!!◢
我唔中意我啊妹 = =B 好次佢大曬咁 ☉.☉
搵日串死佢≧▽≦ -串-串-串--
等佢打得我咁鬼開心 /.\ 到時我串佢仲開心AR ^∪^哈哈
好悶...好掛住某個人~我好想快D番學@@
可以見到佢~好MISS佢~≧㊣≦ [MISS][MISS][MISS][MISS] |
出爐時間 :2007-11-04 09:59 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 3 日 星期六  |
| 最悶的一日 |
分類: 未分類 |

今日係我feel到係最悶的一日囉= =b
都冇咩功課做wo = =b
平時就多功課多到死wo= =B
D老師都唔知係唔係有問題嫁!> <
好想叫d老師同我去◤收肥◢呀!
都膠膠地嫁 ☉.☉
|
出爐時間 :2007-11-03 10:46 AM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 2 日 星期五  |
| 好好笑 ≧▽≦ |
分類: 未分類 |
我地的班主任唔知係唔係有問題 ≧▽≦
佢扮女人~哈哈
我次次望住佢都會笑~= =b
佢仲問我笑乜野wo!!= =b
我心想: ◤我咪笑你個look囉! 呠~kaka~◢
有D次修女 ☉.☉MY GOD MOTHER
|
出爐時間 :2007-11-03 10:40 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|