| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 7 月 15 日 星期日  |
| 好悶>33<" |
分類: 未分類 |
今日無聊到嘔泡-v-"
學完琴返屋企睇左幾粒鍾電視@3@"
睇到悶又走左去做數學暑期作業.....
又悶又唔識做...冇乜mood!!!
唉...有得玩電腦果陣又唔知玩咩好>33<"
突然之間好想返學-v-"[[想返學都有!!]]
...今日我隻腳好痛呀!!>_<"
屈曲唔到既....連手都瘀埋>_<"...
|
|
|
茶=] 於 2007-07-16 05:09 PM 發表:
cM俾你ah=]
順便上下柒茶個bl0G吧-v-
http://blog.qooza.hk/tea20
|
網主回覆
好既...靚女個blog
上去參觀下先!!! Posted at 2007-07-16 09:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
傻思 於 2007-07-16 03:53 PM 發表:
今日一定要上有野睇
|
網主回覆
係?!"睇下先 Posted at 2007-07-16 09:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
暑期作業+V+
kAkAKA!!!
你要識做呢xDD""
|
網主回覆
~.~好奸!!! Posted at 2007-07-16 09:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
szekam 於 2007-07-16 12:32 AM 發表:
@@"......
凱欣個blog我上左啦!!!
唔錯啦個blog!!!
|
|
|
傻思 於 2007-07-15 08:19 PM 發表:
me too
http://blog.xuite.net/yhy102yan/kisskiss
要上牙
|
|