☆`S!U傻冰°的Oo BloG oO
Halo..咁多位令仔令女""
入到黎記得留Cm唷!!~*
唔理係邊個留既都好`
szekam
暱稱: ☆`S!U傻冰°≠
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
-__-IQ班*第四話xDD'...
悶 -__-'
賣書*
唉,,,
bbq"=]
文章分類
全部 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
1E留言版
`傻思的日誌=]
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 7 月 15 日  星期日   晴天


好悶>33<" 分類: 未分類

今日無聊到嘔泡-v-"

學完琴返屋企睇左幾粒鍾電視@3@"

睇到悶又走左去做數學暑期作業.....

又悶又唔識做...冇乜mood!!!

唉...有得玩電腦果陣又唔知玩咩好>33<"

突然之間好想返學-v-"[[想返學都有!!]]

...今日我隻腳好痛呀!!>_<"

屈曲唔到既....連手都瘀埋>_<"...






訪客留言 (返回 szekam 的日誌)


茶=] 於 2007-07-16 05:09 PM 發表:
cM俾你ah=]
順便上下柒茶個bl0G吧-v-
http://blog.qooza.hk/tea20
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好既...靚女個blog
上去參觀下先!!!
Posted at 2007-07-16 09:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



傻思 於 2007-07-16 03:53 PM 發表:
今日一定要上有野睇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係?!"睇下先
Posted at 2007-07-16 09:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lovereina11 於 2007-07-16 01:28 AM 發表:
暑期作業+V+
kAkAKA!!!
你要識做呢xDD""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

~.~好奸!!!
Posted at 2007-07-16 09:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



szekam 於 2007-07-16 12:32 AM 發表:
@@"......
凱欣個blog我上左啦!!!
唔錯啦個blog!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YaN10vEMaKi 於 2007-07-15 10:51 PM 發表:
悶就睇AV丫嘛xD
講下笑-V-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



傻思 於 2007-07-15 08:19 PM 發表:
me too
http://blog.xuite.net/yhy102yan/kisskiss
要上牙
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]