| «‹ May 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2005 年 11 月 27 日 星期日  |

|
好悶呀!!!! |
today好悶呀!!!!
我個father放假wor... ...
佢唔比我出去呀!!!

係屋企好悶∼
homework做哂啦∼
冇野好做tim∼
只好偷偷地玩電腦啦∼

好啦∼好想sleep呀∼

bye∼
|
| 刊登時間︰2005-11-27 02:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
manho 於 2005-11-28 05:34 PM 發表:
正常做完功課可以玩架

|
網主回覆
你係who呀???= = Posted at 2005-12-03 06:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|