| «‹ December 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2005 年 12 月 14 日 星期三  |

|
好happy呀∼ |
哈哈... ...
today好happy呀~
miss salim冇返呀~
所以冇英文homework~
中文同maths都好少~
但係kathy冇回信bor~
連music卡都冇比呀~
不過我冇嬲... ...
返埋tomorrow就唔洗返lu~
好happy呀~
所以星期五果日我參加左D活動~
咩活動???
唔講... ...

vanessa比左信比呀胡呀~
唔知講咩既le???
好想知呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!
不過vanessa頭先msn同我講左佢地講咩啦~
today呀貞cry呀~
因為冇得參加接力~
呀胡都好唔happy嫁~
因為佢都冇得參加!!!!!!!!!
可以參加既有... ...
呀黎,vanessa,kathy同yan~
不過vanessa唔知算唔算le???
因為... ...
唔講!!!!!!!!!
呵呵... ...
|
| 刊登時間︰2005-12-14 04:58 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|