body{filter:gray}
您已經停留了
★+*"`歡迎尼到思美既日記仔*\>,,
多謝哂大家黎思美既日記仔牙,,>w<"
szemei
暱稱: emily`
性別: 女
國家: 香港
« May 2021 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
其實…
2006-09-09
SOR…
T^T^T^T^T^T^T^T^T^T^...
2006-08-02
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 91
留言總數: 39
今日人氣: 17
累積人氣: 5325
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
       
2005 年 12 月 25 日  星期日   晴天

 

 

好開心... ...

哈哈... ...

我好內都冇咁開心呀~

why???

係因為之前同呀胡佢地吵架,

new就同vanessa吵架bor...

不過why我好開心new le??

因為我屋企樓下有嘉年華會呀~

好好好鬼開心呀!!!!!^^

不過我諗出埋today就唔出嫁啦~

因為要exam吖~

好煩呀~

我hope exam快D過啦... ...

吖!!!死啦!!!!!!!!!

仲有many homework未做呀...

點算呀???

唉... ...

本身好開心嫁嗎,

講下講下... ...

new又好唔開心tim~

總之唔講啦!!!!!!!!

吖!係呀~

有一樣野我一定要講嫁啦~

就係我個sister le兩日成日都發脾氣呀~

因為我呀媽買3個震諗住買[嬲]比我啦,

跟住佢就已為我呀媽唔買比佢bor~

跟住就發脾氣,

走左去!!!!!!!!= =

到左9:00先返~

today我呀媽因為心情唔好,

就唔講野~

跟住我個sister就問佢可唔可以佢去旺x買佢like D 3... ...

我呀媽就唔認佢~

跟住佢就發脾氣啦~

唉... ...

真係莫名其妙呀!!!!!!!!!!!!

佢仲要搞壞左我D野tim!

真係煩呀~

刊登時間︰2005-12-25 04:14 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 szemei 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]