body{filter:gray}
您已經停留了
★+*"`歡迎尼到思美既日記仔*\>,,
多謝哂大家黎思美既日記仔牙,,>w<"
szemei
暱稱: emily`
性別: 女
國家: 香港
« May 2021 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
其實…
2006-09-09
SOR…
T^T^T^T^T^T^T^T^T^T^...
2006-08-02
文章分類
全部 (91)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 91
留言總數: 39
今日人氣: 14
累積人氣: 5305
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
       
2005 年 12 月 27 日  星期二   晴天

 

 

總之唔去啦... ...

唉... ...

today係排球比賽呀... ...

聶老師約左我地8:30係x石山既怛生銀行等,

跟住我同kathy就約左呀胡同呀鄺,

我地約左8:00嫁嗎,

點知佢地8:20都未到bor...

咁我地就有DDDDDDD嬲啦~

過左一震,

佢地黎啦~

我地即刻去搭車~

到左8:35,

就到左怛生銀行,

點知聶老師唔係到bor~

咁我地就see到葉家惠,

我諗住問佢借手提啦,

點知冇電... ...

咁我地就問左D路人借,

幸好都搵返佢地... ...

到左個到,

有好多間school都黎參加,

有32呀!!!!!!!!!!!!

我地本來都已為一定輸,

點知第一場win左~

原來係友誼賽!!!!!!!

等我地仲咁開心tim...

第二場開始左啦,

輸左... ...

不過算啦~

 

刊登時間︰2005-12-28 08:44 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 szemei 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]