今日.下雨..好大雨呀..第1..2堂,上中文...同英文作文..
哈哈..之後到左第4堂,,上基設堂,,哈哈畫畫..冇咩野好做..到左數學堂,,哈哈,,叉燒冇黎上..
有個MISS黎上堂..之後成班人係到玩...冇野做.聽歌仔..到左PE堂,,啦,,哈哈下雨..唔屎換3
到左3'':25..就叫人換3上禮堂聽SCHOOL tour/....都冇咩新人黎左..
不過個條仔好鬼靚仔..呀 唱歌又好聽..之後 [[呀競]]坐左係我後面 ''哈.
同''佢''玩電話.到左5點就要走啦..'''人山人海..之後我地就走左去市中心啦.,.
點知.發生左一d令人好鬼嬲既事呀...
好唔開心呀 童''' 唔好唔開心啦,,知ma??
|