金日8點半起左生啦,,幾乖呢...!!*之後有大把時間..so我玩左陣電腦,,玩玩下肚餓,,打俾媽媽,,叫媽媽買野俾我食,食完之後就屎白白,,屎屎下個時程家打俾我,,問我係唔係溫書書我話是旦啦甘,,我番到去d人上哂去啦,,不過,,我地班女仔未上去嫁,,幾怕得我係甘牙,,..我地上到去坐番低,,原來重未開始嫁,,,好啦,,學校d野唔想講啦,,走個時去左7仔等牙家碧,,,,佢黎啦,,我問佢去邊,,佢話去家豪屋企,,去到真係好悶牙,,悶到我想走牙,,走旦係又唔知去邊到好喎,,,,
刊登時間︰2006-06-22 03:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]