| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 5 月 25 日 星期四  | |
| today....so happy |
針日牙....
CHIN:小組討論..幾OK!!!
MUS:想点牙你..周樂文..坩都唔收貨..甘你去死LA~
ENG:悶爆LOR..想点~!!??
PTH:煲冬瓜..SHIT!!!
SCJ:YO!!MS郭冇返..好HAPPY!!!
LUNCH:同蚊應..MAGGIE..瑩一齊食...AND THEM返SCHOOL睇班排..2C嬴左!!
CHIS:測驗..對作業..正FILE..
MATH:測驗..SHIT..完全唔知有樣甘GE野..睇GARY..KA!!
放学:留堂..正仆KAI!!!!
|
| 刊登時間︰2006-05-25 07:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 24 日 星期三  | |
| 早日康復 |
正在重病中的
顧王進(P.S__因為唔識打你個”jin"字..so分開左嚟打,,不要介懷..)
請早日康復
多謝合作!!!
唔該sid... |
| 刊登時間︰2006-05-24 10:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 去街.,, |
今日去左灣仔(with my老媽子..)
唔豬搞Й野...好鬼煩..
搞左1粒鍾之後..
去左深水埗..
陪我老媽子買野..
我又買..牙媽俾錢..ka
深水埗旅程後..番番t.w...
去左荃豐..
買左好多好多衫..
買左兩對鞋
全部都係牙媽俾錢..
真開心..ka~!
旅程完成..
亦是..
日記完的時晤間了..
bye-bye!!!! |
| 刊登時間︰2006-05-24 09:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 23 日 星期二  | |
| 水運會... |
今天..水運會..本來諗住唔返ge..但係又返左wor..同吳佳豔坐..勁好笑lor...我地係到作"女人的故事"wor..勁好笑and離譜...見到柒頭春3次/...佢好低b牙/.....本來RAINIE諗住同陳巧敏果D去踩冰ge..但由於佢冇mon既原因..so佢跟左我去SWIMMING...勁好玩...我地玩"SIR"滑 梯!!好顛牙...又係室內池SWIMMING...游AND玩左好耐...沖涼..番屋企..好攰牙!!!>< |
| 刊登時間︰2006-05-23 07:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 22 日 星期一  | |
| today is a happy day!!!! |
針日..唔洗早會..好open心
CHIN:講 lee個ge問討...
MATHS:悶..
VA:嘩...好令牙!!P.S::林亞珍)))____
ENG:妖,,SAY仆KAI....DO THE TEST!!!I AM "C"GREAT!!!!SO FANNY!!!!
放学:去留堂..抄到手都斷lor.....想点!!??留完...問左-6浚借$5...thz..李慧琛help me...thz too!!!!THE END...(((祖祖今日咀左我一淡牙..SO SWEET!!!!!))____*V* THZ THZ THZ THZ THZ THZ!!! |
| 刊登時間︰2006-05-22 07:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|