嘩 嘩 嘩
又打颱風la 佢叫(黃卓夫)
講笑姐 係佢就唔係颱風la
e家11點已經3號
打多振機等8號
打多振又翻學
------------------我係分界線----------------
我唔知點解好想翻中學
可能好大 la 可能好得意la
不過最大可能就係唔洗對住我d舊同學
呵呵 一定唔係講你地
我講的係----> 姓林 李 鐘 的
^
|
|
講真 真係唔係好想對住佢地lo|
不過我又可以對住班兄弟 真係太好~~
------------------------我重係分界線---------------------
新的學校 新的佻戰
就快翻校 好想快d翻
有新的地方 好大的校園
繼續同我班兄弟一齊
繼續同佢地經歷以後的事
新的事情 有今生無來世
不過同我一齊讀書左6年的同學
希望你地可以同你地d fd一齊繼續讀書
祝你地 要仔無仔 要女無女 人妖都無得做
不過e句先係真心 希望你地同朋友過多采多姿的中學生活
覺唔覺得好變左好多 好鬼死老土 |