今日9:00起左身*落左街買包包食~ =] 10:00就返教會''
今日系06年的最後一日~感恩崇拜* 九個小組講見證~
好感動呢* Carol姐姐哭了~ =[ 我都好吾捨得你同牙
Wing姐姐'' 同埋恩慈組的每一位弟兄姊妺* 雖然加入
左呢組吾係好耐~但多謝你地對我的關心同愛 --好享
受同你地一齊的日子-* 好鍾意同你地一齊傾計,一齊分
享~ 我永遠都吾會忘記的!!! PS:特別多謝Carol姐姐,wing
姐姐 博文哥哥~ =] 好吾捨得恩慈組=[ 完左之後一齊
影相仔*=] 下午,同媽媽&細妹*去屯碼踩單車*卡卡~ 買
埋送...就回家了* 今曰見到麗麗^^ 好愛恩慈組* 
★{給自已一個交代,讓未來更加精采}☆
牙Yo淑敏你地都係我的小天使~ 謝謝你地咁錫我..咁關心我**好愛 你地牙!
今日好愛 牙yo,淑敏,Ms yan,Ms Cheung,所有Fd&3B..深培老師們..弟兄姊妺們,朋友們!
PS"永遠愛 著牙yo,淑敏,老師們,朋友們,弟兄姊妺們!!!**
教會的弟兄姊妺..我好掛住你地每一個....都好愛 你地牙!
|