| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008 年 11 月 16 日 星期日 |
 | |
| 16/11 |
呢2日去7仔狂掃貸之後
終於俾我換到隻特別版啦!!!
不過係粉紅色果隻 -3-
我始終都係鐘意粉紫色果隻多D"

|
|
刊登時間︰2008-11-16 08:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 11 月 13 日 星期四 |
 | |
| 13/11 |
經過我同呀ying日日7仔做lunch
全套7仔叮噹公仔一套7仔
我已經成功換左4仔喇....
我下一個目標係叮噹同特別版 \0/

|
|
刊登時間︰2008-11-13 08:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 11 月 11 日 星期二 |
 | |
| 11/11 |
金朝行番學果陣明顯feel金日冇琴日咁凍
番到學校早會..明明係5E帶讀英文
個死人黃少強仲抽人出黎做姐?! \0/
金日11號就抽學號11號....-口- "" sh*t
之後上cit...成堂都係咁睇片...之前睇過
不過都好過聽佢上堂講書既....=[]=""
上chin...又係派功課同派工作紙...
之後講左少少書....成堂都係到釣魚-____-"
之後上maths....用強硬既方式迫走左kai成@"@
成堂都係咁同呀周傾計...(內容保密0v0")
英文堂考SBA...我係最尾果組.....下星期先考
成2堂係個waiting room到....悶到嘔-口-""
lunch同左楊wing去椰林閣....佢請我食0_0
佢話請我食lunch做生日禮物喎==www==
多謝楊穎兒 @"@
上PE...jennifer同聚臭番左黎....@[]@
佢地都變左好多...jennifer你一定高左-___-
好耐都冇聽到jennifer把聲係班上響起
仲有佢無啦啦大笑既笑聲...@"@ |
|
刊登時間︰2008-11-11 09:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | ... | 253 | »
|