t&t;; 做番上星期5個test...因為捐血搞到冇時間做
d題目...都okay難.....有d points都唔係好sure
不過我未溫晒4本書....所以差不多喇...都答得到
eng;; 對paper 1 答案....錯左好多....唉...
而家面對英文只有感覺到挫折感...想當年..
小學果時拎A嫁英文...而家..差到呀ma都唔認得..
CE....我英文科既target只係level 2...我要努力!!!
之後本來繼續做listening...but段錄音聽唔到
只好對左上星期做左果3個task既答案...終於pass到...
感謝主...我又克服到一項困難...但我要keep住!!
cit;; 做卷二....一開始做晒自己識做果d先...
之後就係到睇書睇左成堂....終於睇晒 (滿足)..
但係呢....下星期要用3日時間好好咁再學過cit..
要不....我份mock卷必定慘不忍睹..or...一片空白...
maths;; 成堂都係咁做mc題...mc題仲難過LQ...
個班房唔知點解好焗...搞到我好頭暈...
wing wing下咁聽呀sir教數...金堂等於白上...
anyway...我一定要maths合格...唔可以俾人睇死!!!
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
[ 睡公主 ] 主唱 : G.E.M
夢內傾心一吻就算心動 現實可惜不配與你相擁
沉溺 於一刻的接觸 哪管即將結束 已經滿足
夜半再相見 迷霧裡繾綣 長夜夢中有過動魄迷人片段
沒法再相見 一醒了完全逆轉 就似夢裡面熾熱愛海變冰川
沉睡中的主角 怎會怕寂寞 童話中的主角 一百年躺臥
埋在心底的愛慕 能否跟你透露 期待你 只是虛無
夢內相擁一剎就算感動 現實可惜經已結霜冰封
誰奢想一生都抱緊 至少一刻快感 亦當緣份
夜半再相見 迷霧裡繾綣 長夜夢中有過動魄迷人片段
沒法再相見 一醒了完全逆轉 就似夢裡面熾熱愛海變冰川
沉睡中的主角 怎會怕寂寞 童話中的主角 一百年躺臥
埋在心底的愛慕 如果跟你透露 期待你 只是虛無
如現實中只可以 獨個妄想不休止 寧願繼續沉睡
甜夢裡永遠一對 不管它真真假假
夢中的主角 怎會怕寂寞 童話中的主角 一百年躺臥
埋在心底的愛慕 如果跟你透露 期待你同樣傾慕
沉睡中的主角 怎會怕寂寞 無奈蘇甦的我 一百年淒楚
誰願一生只有恨 能否給我安枕 誰令我一直空等
|