| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 10 月 3 日 星期二  |
。是與否!?。  |
今日落到樓下就見到萬佢地+
所以就一齊返學校+ >33<
返到去要操場集會﹏熱死人了+
跟住返到課室就開始上堂lu+
第1堂數學- 講書﹏頗無聊 =_="+
第2,3堂英文- 一般專心+ -0-"
第4堂中文- 同平時一樣唔聽書 >3<+
第5堂中國文學- 抄筆記﹏同周圍傾下計咁=0= +
食完lunch就飯氣攻心﹏感到好眼訓+
第6,7堂電腦- 呀sir無返﹏同人hea下就落堂了-3- +
第8,9堂地理- 無聽過佢講書﹏死得了 >_<"+
|
| 刊登時間︰2006-10-03 06:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 2 日 星期一  |
。=__=" 頭痛`'。  |
朝早呀媽落左街﹏11點幾打黎嘈醒左我+
起左身就去左開電腦同彈琴+
彈左一陣琴佢就返左黎+
返左黎我地就睇埋d戲﹏落左去還碟+
心情唔好加頭痛﹏感覺非常難受!!!!! >﹏< |
| 刊登時間︰2006-10-02 10:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|