| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 17 日 星期二  |
唔舒服  |
today 好頭痛,好暈,冇返到school,去look 左doctor,等左1,2個鍾,得一個doctor,暈到我想死............好慘
|
| 刊登時間︰2006-10-17 04:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 16 日 星期一  |
| 唱kkkkkk |
之前同人去唱k,no money 好happy...........仲去左buy something 俾fd..............
好怕明天中文默書............ |
| 刊登時間︰2006-10-16 07:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 12 日 星期四  |
| 悶悶悶悶 |
yesterday 去了沙田中心with 二姐,eat左ice-cream.......都冇咩野做
today 就有個說h5n1 ga 野,好悶...............................
|
| 刊登時間︰2006-10-12 07:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 9 日 星期一  |
中秋節  |
之前中秋節去左維多利亞park 玩,下一日仲去同媽媽姐姐shopping,buy 左one衣服,yesterday我仲去了表哥家玩,本身有得去山頂play 嫁,但我好晚get up,冇得去玩.............. |
| 刊登時間︰2006-10-09 05:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 1 日 星期日  |
去左人家home.....  |
today 去左人家home,未去之前,我去左cut hair,cut左short hair,等左好耐,我mun 都cut(電hair)我同表弟and him mum(him mum都有電hair)等左幾個鍾....then就去eat d 野(大約有6:30) ,eat完就go左表弟打機(打到10:00),過埋夜............... |
| 刊登時間︰2006-10-02 04:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|