今日超累,超想sleep∼
我今日好黑ar~
我今日反school,
見到一D唔想見到的人,
好唔想ar~
天意弄人ar~
(>o<)"
今日下午,我地玩Turth or Dare,
又Turth又Dare~
Maisy輸左要同提子講鍾意他,
點知她勁大聲同提子講:我好鍾意你ar~
好好玩,好好笑∼
今日,
OK la~
(^.^)
今日我一起床,就刷牙洗臉,去客家棧飲茶,之後,就反屋企,係屋企休息左幾個鐘,就去行山~
我地今次行的是蝴蝶山,一開始好好玩的,所以就跑上去,
慢慢無氣,就行上去,但係行到山腰,就無力,
我阿爸阿媽話我好[屎],我唔服氣,就一路捱上山頂......
嘩~
原來,從山頂望下去,是多麼beautiful,行得那麼辛苦,
真是值得∼
我地好辛苦的找到下山的路,係下山途中,見到一隻[動物]......(閱讀全文)
琴日我同Maisy同埋她的媽咪行街,行到約6:30左右倒,
後來反到屋企,好累ar!!!所以唔得閒打Blog,
剩係上msn,之後,就off左,see左一陣電視,就sleep∼
今日,超悶ar!!!
結果,係屋企see電影
好悶ar!!
help me!......(閱讀全文)
今日,我好累,上音樂課時好想sleep!!!
上完音樂課後在門口排隊時,好悶,就玩下陳嘉豪,
就話[直徑11cm,長度20cm],接著他擺出一幅無奈樣
當時個個女仔都係度笑,哈哈!!!
今日我話俾丫Maisy聽,話我認識到一個Boy,
他單戀著一個Girl,他好慘ga!!
我想他應該好好人,他應該好nice∼
真想see下他的face!!!!!!~
 ......(閱讀全文)
今日 , 我本來和Maisy , Pinky , Pinky個friend(丫魚) , 重有
丫華一齊去旺角行街 , 接著 , 今天早上 , 我唔想去
行街 , 就send message 俾 maisy話[我唔去la , 你地去la , 玩
得happy D la !! ]
大約10:30 左右 , 我open the computer 去上MSN , 我見到
Maisy上線 , 唔單......(閱讀全文)