|
今日死啦,,掛作煩佢D野就冇心情溫書,,
衰人黎嫁,,溫吾入腦,,我吾識牙,,
今次實死冇生啦,,我牙媽可能吾再比我出街嫁啦`
******************
放學果時果個乜野冇毛鴨超樣`
我支持牙倫,,叫左佢吾好出去-_____-
吾出咪吾出,,洗比面你既,,
嘩,,獅吼功,,我就快龍了XD
頂佢吾順,,同左饅頭走出課室,,好開心,,牙SIR吾知`
但系我好似搞死蔩慶曄牙>XXXXX<SORRY
成班1點3先走..我對吾住你地,,但系我對得住牙SIR,,
因為佢樣衰,,冇毛鴨!!
*******************
我地噴頭,,紅色,,><好靚,,2點果時見到KAIKI,,
我地3個一起去JO姚宇屋企,,
估吾到佢屋企禁整潔`佢地番黎,,君&MIKI叫我地哩埋,,
姚宇嚇人既..嚇到我叫死-________-
之後煲碟``玩個球好好玩,,
----------------------
去左出面玩,,比人寸WOR...
饅頭好勁牙`寸佢地,,原來我都想嫁,,不過算啦`
上次寸過青中班友之後就吾錦寸人啦
--------------------------
走果時,,我叫班細路收聲,,點知佢地吾出聲-______-
..........個頭紅紅地色都吾知點番去好,,算
如果牙麻寸我我咪寸番佢LOR!哼
刊登時間︰2006-10-27 07:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |