|
|
2010 年 2 月 3 日 星期三  |
i luv 包包包包包包包:)  |
|
包包包包包:)
i l0ve y0u s0 much^v^
好令牙;份生日禮物;
我下年要準時收牙^___^;
你都要準時送牙.
遲佐成4個月先比人v__v
史迪仔@__@史迪仔@___@史迪仔@___@
^v^
^v^
^v^
^v^
^v^
^v^
^v^
^v^
^v^
^v^
^v^
 
wakakaka.______.;
家茵bb^v^
你好好人牙!______!
i l0ve y0u t00:D
CM plz*v*
新qza;www.qooza.hk/t112836 |
| 發表時間:tsuiki打完bl0g嚕``2010-02-03 06:07 PM [ 訪客留言(36) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 84 | »
|