|
|
2008 年 10 月 1 日 星期三  |
| 唉... |
|
今日重諗住好開心tim..
但係頭先我上msn..
黃美倩同我講
話旅行要同弓利一組..
織刻冇曬心機lo"
佢同我地一組實會懶熟
唉..都吾知點算好"
我果日可以吾番呀"
對住佢咩都食吾洛呀"
有樣HAPPY..
就係如果廬世豪係到佢一定會串佢
諗到都開心呀
實有野睇^^
新qza;www.qooza.hk/t112836 |
| 發表時間:tsuiki打完bl0g嚕``2008-10-01 09:38 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 84 | »
|