|
|
2008 年 4 月 27 日 星期日  |
冇...NO  |
|
蟻......呢幾日好吾開心呀!!!
佢呢幾日都冇同我傾計啦...
我同佢D距離好似越離越遠啦!
點算好呀!!我一定要林個辨法呀!!
吾知點呀!!
幫下我啦~大家!
可能我打呢D你地覺得好無聊!
啦啦~我打左啦!吾好左叫我打啦!
好辛苦呀!
左打呢D吾開心既野~
我會死嫁-
新qza;www.qooza.hk/t112836 |
| 發表時間:tsuiki打完bl0g嚕``2008-04-27 08:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 84 | »
|