今日係一年一度陸運會…… 我最討厭陸運會,悶死人la~ 今年仲要啦啦隊囉,搞到我喉嚨痛到啊,我有D感受到滿月幾慘la~ 今日好熱啊,我上到看台已經忍唔住要除左條長褲lu~ 我地讀下停讀下停咁,到左Lunch,我地(Tak、鍀記、我、Bo+琪琪)行路去荷李活廣場o既味千拉麵,我地叫完又轉,個waiter怒睥我地,仲同我地講:「不如你地決定好曬先叫la~」 我地等左一陣D拉麵就泥左la~但係我地係就快遲到,所以超快食完,跑去叫TXAI,仲見番DK佢地添!不過最後都冇遲到。 之後跑100米,我跑包尾囉,Yeah! 最後我地(我、琪琪+柱柱)一齊行番慈雲山,出曬汗啊!中途見雞批同嚴球 o係前面,所以一齊行。今日o既陸運會完畢!今日祈求:聽日唔好落雨!
|